Jump to content

Google finder følgende side som ikke eksisterer: blog.domaine.dk


Tue

Recommended Posts

Ja, det tænkte jeg også, men under backoffice -> værktøjer -> subdomainer har jeg kun subdomaninet (www). Ville det ikke fremgå her, hvis jeg havde et subdomaine?

Jeg har tilsynladende dette blog subdomaine på flere af mine produkter, men ikke alle

(Og by the way - tak for svaret)

Link to comment
Share on other sites

Ja, det tænkte jeg også, men under backoffice -> værktøjer -> subdomainer har jeg kun subdomaninet (www). Ville det ikke fremgå her, hvis jeg havde et subdomaine?

Jeg har tilsynladende dette blog subdomaine på flere af mine produkter, men ikke alle

(Og by the way - tak for svaret)


Du skal tjekke på dit webhotel - f.eks. via en FTP-adgang eller en Filemanager (kommer an på, hvor du er hostet)
Link to comment
Share on other sites

Jeg har søgt på mit webhotel via FTP (gigahost) på ordet blog og der findes ikke noget indhold der matcher den søgning.

Hvor ville et sådan subdomaine placere sig?

Synes bare det er underligt, da jeg aldrig har roddet med en blog el.lign.

Link to comment
Share on other sites

Tusinde tak for din hjælpe - det er priceless

Men det fremgår af gigahost -> underdomainer at der ikke er nogle underdomainer registreret!

Hvorfor pokker finder google så det blog underdomaine?

Link to comment
Share on other sites

Tusinde tak for din hjælpe - det er priceless

Men det fremgår af gigahost -> underdomainer at der ikke er nogle underdomainer registreret!

Hvorfor pokker finder google så det blog underdomaine?


Prøv at spørge Gigahosts support, for et eller andet er der registreret. Når jeg pinger dit subdomæne, får jeg følgende svar

43813_TyzjFPAtaRbl2elD1Fbl_t

Link to comment
Share on other sites

Har nu haft kontakt med Gigahost's support. De kunne ikke umiddelbart finde oversagen til problemet. De oplyste, at man kan tilgå hoveddomainet (www.fitdeck.dk) fra alle subdomainer. Da jeg oplyste dem om, at google havde indekseret både mit hoveddomaine og et (blog) subdomaine, så svarede de, at jeg ikke ville blive straffet for duplicate content, da google formodentlig godt kunne skelne mellem disse to sider (?)

Subdomainer er ikke 301 redirected, men viser blot indholdet fra den samme mappe.

Nå, men de tilbød at rette i min .htaccess-fil - som (forhåbentlig) skulle løse problemer.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke du skal lytte til det råd, det virker bare lidt som om de gerne vil slippe af med din support sag. Faktisk er det lige meget hvad jeg skriver foran dit domæne i stedet for www. Det kunne være lortebutik.fitdeck og så ville jeg skabe mere dobbelt indhold hos dig. Jeg har lige tjekket med den blog jeg har liggende hos gigahost, og der er samme problem. Jeg tror lige jeg skal have fat i dem :)

Man kunne lave andre stunts som fx at linke til dyresex.domænet.dk og på den måde indexere og skade sitet. Ingen kunder vil jo klikke på det domæne, med mindre de leder efter dyresex.

EDIT: Du kunne, for at fjerne dobbelt indholdet, oprette subdomænet og så redirecte alt trafik til de respektive sider på det rigtige domænenavn :) Ihvertfald indtil gigahost få rettet problemet :)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...