Jump to content

Bestelknop werkt niet meer


Recommended Posts

Ik kreeg van een klant te horen dat deze niet kon bestellen, dus heb ik een testartikel gemaakt, ingelogd als gewone gebruiker en het artikel besteld. Na het doorlopen van alle stappen (product selecteren en aan winkelwagen toevoegen - doorgaan naar betalen - afleveradres: doorgaan - verzendmethode: kiezen - betaling kiezen (iDEAL of Betalen onder rembours) - Algemene voorwaarden accepteren) is de bestelknop 'Plaats bestelling' niet actief, dat wil zeggen, er kan niet op geklikt worden.
Ik heb al contact opgenomen met Mollie, heb al geëxperimenteerd met sommige modules aan- of uitzetten, maar nog geen enkele oplossing.

Wie weet een oplossing? Bedankt!!

Link to comment
Share on other sites

Kan je een link naar uw website posten?

Hoogstwaarschijnlijk loopt uw bestelportaal tegen een JavaScript error aan. Hierdoor wordt de script om uw bestelknop te activeren niet meer uitgevoerd.
Met de info die je nu meegeeft hebben we jammer genoeg onvoldoende data om u een oplossing aan te bieden op het forum.

 

Edited by Crezzur (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ik heb dit precies hetzelfde gehad afgelopen week. Wij hebben dit opgelost door de check in de tpl file weg te halen die de knop actief maakt als je een betaalmogelijkheid gekozen hebt. Er lijkt iets te zijn met het javascript die niet blijkt te werken, ik had dit na een update naar 1.7.80.

Na de check verwijderd te hebben op de button werkte alles weer naar behoren.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Bij versie 1.7.8.2 heb ik hetzelfde probleem. De bestelknop lijkt niet actief en geeft een fout icoon weer wanneer je met de muisaanwijzer over de knop gaat.

Je kunt de knop wel aanklikken en het bestelproces werkt verder wel, maar de knop lijkt niet actief. Wat kan ik hier aan doen?

Jouw hulp is zeer welkom!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...