Jump to content

[Løst] Problemer med opgradering fra 1.7.7.8 til 1.7.8.0


Jacob_vn

Recommended Posts

@Prestafan1234Skal lige høre; har d.d. prøvet at lave en automatisk opdatering fra 1.7.7.7 til 1.7.8.1, men der sker en masse 'spændende' ændringer, 'search-bjælken' bliver med scroll knapper, fontene ændrer sig vældigt og min front bliver sat tilbage til scratch. Alle varer bliver meldt 'out-of-stock' (det er så, hvad det er). Kan bare rulle en gammel backup tilbage på mit domæne, så der er ingen skade sket. Men vil det hjælpe på alt dette, hvis jeg laver en manuel opdatering?

Bedste hilsner :-)  

Link to comment
Share on other sites

23 hours ago, bonsdorff said:

@Prestafan1234Skal lige høre; har d.d. prøvet at lave en automatisk opdatering fra 1.7.7.7 til 1.7.8.1, men der sker en masse 'spændende' ændringer, 'search-bjælken' bliver med scroll knapper, fontene ændrer sig vældigt og min front bliver sat tilbage til scratch. Alle varer bliver meldt 'out-of-stock' (det er så, hvad det er). Kan bare rulle en gammel backup tilbage på mit domæne, så der er ingen skade sket. Men vil det hjælpe på alt dette, hvis jeg laver en manuel opdatering?

Bedste hilsner 🙂

Det skal jeg ikke kunne sige, da jeg jo af gode grunde intet kender til din shop og dine oplysninger er meget generelle.  Hvis du har konkrete fejl, som ikke er identisk med den der er skrevet i denne tråd, bedes du oprette en tråd på det. Ellers hijacker du indlægget med nye problemer, som ikke er relateret til det dette indlæg handler om.

Link to comment
Share on other sites

  • Jacob_vn changed the title to [Løst] Problemer med opgradering fra 1.7.7.8 til 1.7.8.0

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...