Jump to content

OPGELOST/SOLVED Errors na updaten van 1.7.7.8 naar 1.7.8 en rollback.


Recommended Posts

Beste allen,

Ik heb vanavond geprobeerd te updaten naar 1.7.8. maar zag dat het lettertype/opmaak ineens veel groter was geworden in een lettertype wat ik niet wil en er dingen misten op de homepage. Tevens kon ik niet meer via de backoffice naar mijn klantenpagina en werkt mijn actieve winkelwagen niet meer. Hierop heb ik een rollback uitgevoerd. Helaas bleven de twee errors bestaan.

Als ik in de backoffice naar mijn pagina ''Klanten'' wil, dan krijg ik volgende error:

image.thumb.png.0b40cc9633353f49088996834e98981f.png

 

En wanneer ik de ''Actieve Winkelwagens'' wil benaderen vanuit het dashboard in backoffice, krijg ik de volgende melding:

image.thumb.png.e0ff3fc34bc34e35c6e9dbbc9c8553f9.png

 

Is er iemand die mij naar de oplossing kan helpen voor twee bovenstaande problemen? Ik werk nu een kleine 7 maanden probleemloos met Prestashop, op wat kleine dingetjes na die ik zelf heb op kunnen lossen. Deze twee errors heb ik in ieder geval niet kunnen vinden door even te googelen. Ik hoor het graag als iemand mij kan helpen. Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Ricardo

Edited by Rico92
forgot something to mention (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • Rico92 changed the title to Dringend hulp nodig! Errors na updaten van 1.7.7.8 naar 1.7.8 en rollback.
  • Rico92 changed the title to OPGELOST/SOLVED Errors na updaten van 1.7.7.8 naar 1.7.8 en rollback.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...