Jump to content

Prestashop 1.7.8


Recommended Posts

Goedenavond,

 

Ik krijg na de upgrade van 1.7.7.8 naar 1.7.8  de foutmelding "De pagina die u zocht kan niet worden gevonden."

Na diversen keren opnieuw te upgraden  modules uit te zetten  etc  PHP verhoogd  naar 7.4 , het hoofdmenu is wel  zichtbaar .

Iemand hier met zelfde probleem , wat zou de oplossing zijn .?

Screenshot 2021-10-11 at 21-00-34 VW Busparts.png

Link to comment
Share on other sites

Zonder bijkomende informatie aangaande een error, of iets meer is het moeilijk om uit te maken wat er fout gelopen is.

Meestal gaan deze updates van zelf. Soms wanneer je aangepaste modules of thema gebruikt kan het zijn dat deze (nog) niet werken voor de nieuwste PHP.
Ook stel ik vast dat een aantal bekende modules problemen hebben met hun overrides, deze zijn simpel op te lossen als je een basiskennis hebt in PHP.

Je zal uw debug modus moeten aanzetten om te zien of er hier iets naar voor komt wat vertelt wat het probleem is.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 10/12/2021 at 8:42 AM, Crezzur.com said:

Zonder bijkomende informatie aangaande een error, of iets meer is het moeilijk om uit te maken wat er fout gelopen is.

Meestal gaan deze updates van zelf. Soms wanneer je aangepaste modules of thema gebruikt kan het zijn dat deze (nog) niet werken voor de nieuwste PHP.
Ook stel ik vast dat een aantal bekende modules problemen hebben met hun overrides, deze zijn simpel op te lossen als je een basiskennis hebt in PHP.

Je zal uw debug modus moeten aanzetten om te zien of er hier iets naar voor komt wat vertelt wat het probleem is.

ik heb de debug aangezet maar het gaat een beetje boven mijn pet wat  ik dan lees

 

  ik ben er ook achter gekomen dat als ik de vriendelijke url uitzet   dat het wel zichtbaar is  iets zit daar niet oke

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hoi allemaal ,

  Mijn probleem is er nog steeds, de content pagina's zijn niet oproepbaar als je er op klikt  is er een 404 fout  ik kan ze wel in de backoffice aanpassen . Maar onder aan in de footer worden ze niet aangeroepen .

Iemand ?

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 10/14/2021 at 12:05 PM, Adeko.nl said:

Hey,

Vaak is dit simpel te achterhalen door naar je url te kijken, kun je die hier posten?

Op de seo en url's pagina ergens opslaan wil vaak helpen. Dan refreshed je htaccess met de ingestelde settings. 

ik wil je de url wel geven ..

Link to comment
Share on other sites

ik vermoed dat de routing van je urls niet goed is ingesteld. Voor je content paginas dan in ieder geval.

Zie foto. 

Kan ook zijn dat je met een module de id nrs bij categorieen en producten hebt weggehaald, en dat daardoor nu deze instellingsfout optreed. Ik zie namelijk geen id nrs in je urls. Ik weet vrijwel zeker dat hier de fout zal zitten.

5.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...