Jump to content

Det kan godt være, at du lige vil teste...


Prestafan1234

Recommended Posts

Men undskyld mig, det skal mine shops ikke bruges til! Jeg er træt af at se besøgende fra Prestashop.com der lige lægger ting i kurven og så tester købsforløb. Mine shops er altså live, og jeg er ikke interesseret i dine testordrer! Hvis du har behov for at teste Prestashop, så brug den showcase der er sat op hos prestashop.com, eller send mig som minimum en besked om, at du gerne vil teste (så kan jeg henvise dig til min testshop)

Men jeg er mildt sagt træt HELT VILDT TRÆT af folk der bruger mine shops til at teste PrestaShop!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke noget imod folk der lægger noget i kurven og gå til betalingsiden, men det er også ligesom max vi kan acceptere. Da vi tilbød bankoverførelser fik vi også en del test køb, og da jeg lagde kontakt form ud på forum med javascript submit så fik vi helt vildt mange test beskeder. Det er bestemt ikke ok! Omvendt så skal du ikke være ked af at folk browser omkring på dit sit, hvis deres browser har google toolbar installeret, eller du har analytics aktiveret så vi google se det som om at din side er interessant, og det vil være med til at forbedre dine placeringer i google. Det alene gør det selvfølgelig ikke, men det er med til det :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har bestemt ikke noget imod, at folk surfer rundt på siden, det skal de da endelig bare gøre:-) Men at de ligefrem opretter sig, så jeg skal slette kunder og går hele vejen til betaling, det er ret irriterende. Jeg har ligesom dig også slået bankoverførsel fra.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor sletter du kunden? Det må være fordi det irritere dit øje, for jeg kan ikke se nogen ulemper ved at der er et par stykker der opretter en bruger i ny og næ, argumentet skulle være database overbelastning eller sådan noget, men det er relativt få bytes der er tale om i ren data. Jeg tror du bruger en del mere krudt på det end du får ud af det i den anden ende.

Grænsen hos mig går klart når folk fjerner ting fra lageret som andre kunne have haft interesse for, i den periode de har været fjernet (indtil vi opdager det).

Link to comment
Share on other sites

Jeg er lidt for og imod her.

Jeg har p.t. mange kunde, som lægger i kurv med virkelig mange produkter på Lavprisfrø, opretter sig, og så ser jeg dem aldrig mere.

Det vil jeg ikke anse som at teste, men mere, at kunden prøver forskellige frøbutikker. Det er jeg ikke noget forkert i - andet end at jeg gerne ville have haft den ordre. Men nogen må kunne gøre det bedre end mig, surt :-(

Og så forstår jeg ikke den med at de fjerner varer fra lager. Jeg bruger epay, og der bliver varen først fjernet fra lager, når en betaling er gennemført. OK... med bankoverførsel når ordren er lagt, men dem har jeg ikke mange af. Og får forhåbentlig heller ikke efter dette svar :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...