Jump to content

[Opgelost] Online besteloverzicht toont niet juiste beeldbestanden


Recommended Posts

Hallo,

Wij gebruiken Presta 1.7.2.4 (update problematisch i.v.m. maatwerk).

Wanneer een bestelling voltooid is, komt er een online-besteloverzicht in beeld met de gekochte producten.

Bij dit overzicht toont het programma bij elke product het beeldbestand van het laatst bestelde item.

Het is mij eerlijk gezegd niet bekend sinds wanneer deze bug opkomt, maar ik vermoed na het aanmaken van een hele serie nieuwe producten vorige week.

Cache geleegd zowel van Presta als browser.

Bij de print screen met de winkelwagen is te zien welke beeldbestanden dit zouden moeten zijn.

Iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Alvast hartelijk dank!

winkelwagen.jpg

bug_online_overzicht.jpg

Edited by Suver Nuver
Opgelost melden (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

betreft dit de prestashop default classic theme? of een aangekochte? indien je deze hebt aangekocht kan je best de theme developer contacteren hoogstwaarschijnlijk heeft hij het probleem al aangepakt.

indien het de default theme is, zijn er aanpassingen gebeurd aan de checkout?

Link to comment
Share on other sites

13 hours ago, Crezzur said:

betreft dit de prestashop default classic theme? of een aangekochte? indien je deze hebt aangekocht kan je best de theme developer contacteren hoogstwaarschijnlijk heeft hij het probleem al aangepakt.

indien het de default theme is, zijn er aanpassingen gebeurd aan de checkout?

Ja, het betreft het default Classic theme.
Ik moet je eerlijk bekennen dat het mij nu pas opgevallen is bij het testen van meerdere producten in de frontend. Het probleem kan al veel langer spelen.

Nee, er is niets veranderd aan de checkout.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Suver Nuver said:

Ja, het betreft het default Classic theme.
Ik moet je eerlijk bekennen dat het mij nu pas opgevallen is bij het testen van meerdere producten in de frontend. Het probleem kan al veel langer spelen.

Nee, er is niets veranderd aan de checkout.

Even uw afbeeldingen regenereren dan dit zou de problemen moeten oplossen. Dit probleem gaat zich ook enkel voordoen bij een paar producten waar tijdens een update bijvoorbeeld iets is fout gelopen in de image folders.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, Crezzur said:

Even uw afbeeldingen regenereren dan dit zou de problemen moeten oplossen. Dit probleem gaat zich ook enkel voordoen bij een paar producten waar tijdens een update bijvoorbeeld iets is fout gelopen in de image folders.

Bedankt Crezzur,
Ik heb de code handmatig aangepast, zoals voorgesteld door MARK-APP.com.

Problem solved!image.thumb.png.04d0f9bf5301859024e266abe0054e3e.png

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, MARK-APP.com said:

Beste Suver Nuver,

Dit is helaas een bug in de versie van PrestaShop die je gebruikt. Hier vind je er meer informatie over.
 

 

https://github.com/PrestaShop/PrestaShop/pull/8281/files/533f5a4e988bf6422198553c8803ac60210ae3ed

Opties zijn:
- In de code handmatig aanpassen.
- Updaten naar een nieuwere versie van PrestaShop.

 

Hallo Mark,

Super bedankt!

Heb de code handmatig aangepast.

Het probleem is hiermee opgelost zoals je bij mijn reactie op Crezzur kunt zien.

Jullie hulp is top!

Link to comment
Share on other sites

  • Suver Nuver changed the title to [Opgelost] Online besteloverzicht toont niet juiste beeldbestanden

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...