Jump to content

Gedeeelte footer verdwenen


Recommended Posts

Goedemiddag, 

Een gedeelte van mijn footer is verdwenen. Het gedeelte waar onder andere 'over ons' staat vermeld, maar ook het retourbeleid, etc. 

Ik heb vast ergens op geklikt, maar ik krijg het met geen mogelijkheid hersteld. Ben al veel tijd kwijt aan het proberen te herstellen van de footer en ik hoop dat iemand mij richting de oplossing kan helpen. Zie bijlage. 

Het betreft btw Prestashop 1.7.5.1. 

Alvast bedankt en prettige dag verder. 

Groet, Thomas

 

 

Prestashop 1.7.png

Link to comment
Share on other sites

Beste Thomas,

Waarschijnlijk heb je iets fout gedaan bij de module linklijst. Je kunt de instellingen herstellen als je in je Backoffice gaat naar Modules => Module Manager => Dan zoeken op "Linklijst" of "list" (zonder aanhalingstekens). = > Dan bij de module klikken op Herstellen.

De pagina's zelf kun je dan linken door te gaan naar Design => Link widget => Daar bij een blok op het potloodje klikken. Of als je nog geen blokken hebt de knop "Nieuw blok" (Rechtsbovenin) te klikken.

Link to comment
Share on other sites

On 7/8/2021 at 8:38 AM, MARK-APP.com said:

Beste Thomas,

Waarschijnlijk heb je iets fout gedaan bij de module linklijst. Je kunt de instellingen herstellen als je in je Backoffice gaat naar Modules => Module Manager => Dan zoeken op "Linklijst" of "list" (zonder aanhalingstekens). = > Dan bij de module klikken op Herstellen.

De pagina's zelf kun je dan linken door te gaan naar Design => Link widget => Daar bij een blok op het potloodje klikken. Of als je nog geen blokken hebt de knop "Nieuw blok" (Rechtsbovenin) te klikken.

Bedankt voor jouw uitleg! Ik ga het direct proberen.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...