Jump to content

Der er desværre ingen fragtmænd tilgængelige til din leveringsadresse.


Valkyrja

Recommended Posts

Jeg oplever at "nogen" ikke alle kunder har dette problem, jeg bruger fragtmodul fra shipmondo (den er opdateret)

Min shop er vers. 1.7.3

Jeg kan via min mobil sagtens gå hele vejen igennem og vælge fragt osv. men så snart jeg går på min computer bliver jeg mødt af samme problem, jeg tænkte om VPN havde indflydelse det harr det ikke. Jeg har kigget zoner (begrænsninger etc) alt skulle være åbent der. 

Tænkte om min IP adrs stod som jeg kom fra udlandet (det har jeg oplevet før med vores udbyder i andre sammenhænge) dette er heller ikke tilfældet.

Jeg har skrevet til shipmondo og afventer svar.

 

Jeg er ikke rigtig blevet klogere på google og tidligere emner herinde.  

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej, 

Jeg beklager jeg ikke har svaret men det har ikke været muligt grundet sygdom. Problemet er desværre ikke løst, shipmondo har en tekniker på for at undersøge det nærmere og de er kommet med et muligt forslag til at prøve at slette nøglen og lave en ny det regner jeg med at få prøvet af en af de nærmeste dage pt er jeg lige udfordret af ingen internet overhovedet og jeg har ikke mulighed for at lave hospot wifi på min stationær. 

Hvis det løser problemet skal jeg nok komme med en update uanset. 

Sidst jeg testede kunne jeg godt fra min arbejds pc men ikke min private. Og fra min mobil. Har prøvet forskellig browsere også. 

Www.verdant.dk

Det er mit indtryk at der er en del fejl på den version af prestashop. Jeg har også nogen andre mindre problemer med translation der laver error 500 men det er en anden snak. 

Tak for din tid det er bestemt ikke min intention at spilde den :) 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Vil du være rar at opdatere status?? Et forum dør altså, når folk søger løsninger på diverse problemer, og de eneste løsninger er uafklarede tråde i et forum, hvor folk ikke gider melde tilbage om problemer er løst. (Det er fint man får løst ens eget problem, men del med andre og hjælp eller skriv det ikke er løst). Passivitet over flere måneder er heller ikke befordrende for at få hjælp en anden gang).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...