Jump to content

Vraagje over de gebruikte url bij producten


Recommended Posts

Hoi

 

Ik ben nieuw op dit forum en ook nieuw in het werken met PS.  Nu ben ik een beetje aan het experimenteren met de producten en kom het volgende tegen:

http://www.zo-elle.nl/boordstof/25-boordstof-lichtgrijs.html

 

Ik wil die 25 niet tonen, dit de nummering die Ps gebruikt voor de producten waar kan ik dit uitzetten of verwijderen?

 

Alvast bedankt voor jullie medewerking.

 

mvg

Jeanpaul

Link to comment
Share on other sites

Dat kan je alleen verwijderen met behulp van een module. Zelf heb ik dit ook zo gedaan, maar zou het nu niet meer doen. Mijn keuze zou nu zijn om zo min mogelijk extra modules toe te passen die invloed uitoefenen op het standaard gedrag van Prestashop. Het levert je ook geen extra voordeel op. Google indexeert je shop ook met die nummers. De kans op duplicaten is hiermee ook een stuk minder.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Belangrijk om op te merken is wel dat uw Google resultaten pas na een week of twee uw nieuwe url's zal gebruiken. Wijzig dit dus niet te vaak om strafpunten van Google te vermijden. Heb je een goed draaiende webshop hou er dan rekening mee dat je een dip zal krijgen voor 1 a 2 weken tot uw url's weer goed zijn opgenomen in de zoekmachines.

Edited by Crezzur (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...