Jump to content

Migrazione da php 5.6 a php7.4 di prestashop1.5.3


Recommended Posts

ho un ecommerce basato su prestashop1.5.3 che gira su php 5.6.40

a breve php 5.6.40 non sarà piu' disponibile sul server, e si passerà a php 7.4

 

esiste una guida per fare tale migrazione?

o l'unica via è mettere il sito in modalità debug e risolvere

gli errori uno per uno?

Link to comment
Share on other sites

Ciao, la tua versione Prestashop non supporta php 7.4.

Ti consiglio, come fatto per altri clienti, di passare all'ultima versione Prestashop ed effettuare la migrazione dati. Tutto questo in un ambiente Staging

Altrimenti spostare il sito su un altro Server con attivato php 5.6.40

 

image.png.2da1970b755551434ebc7bf2f558cf6f.png

Link to comment
Share on other sites

a breve 5.6.40 non sarà piu' supportato da alcun server,

lo spostamento su un altro server non mi sembra una soluzione

praticabile.

una strada praticabile potrebbe essere cambiare il codice php che crea problemi.

mi chiedo se qualcuno lo ha fatto, se è praticabile o se è un bagno di sangue

Link to comment
Share on other sites

Ciao, concordo con Giuseppe sulla necessità di passare ad una versione aggiornata di PS. Vero che ci sarà di più da spendere, ma la 1.5 è veramente troppo vecchia. Se poi vuoi/devi per forza rimanere sulla 1.5 e non trovi un VPS che supporti quella versione di PHP contattami che te ne monto uno io.

Mentre se vuoi passare ad una versione aggiornata e ti serve una consulenza contattami pure.

M.

Link to comment
Share on other sites

Avemu 3 modi per risolve u vostru prublema:
1. Cumprate a vechja versione di PHP7.1 da u fornitore di servizii per ùn avè micca da fà alcun cambiamentu è continuà à aduprà a vechja versione di PrestaShop1.6.
2. Aduprate l'ultime PHP7.4 da u fornitore di servizii è installate l'ultima versione di PrestaShop (avete bisognu di passà un pocu di tempu custruendu l'ultima versione di PrestaShop cum'è mudelli è moduli di debugging), è spurtate è poi impurtà i dati via u modulu. U vantaghju hè chì pudete fà DIY. (https://addons.prestashop.com/en/data-import-export/49857-advanced-csv-export-for-9-in-1product-category-etc.html)
3. Cuntattate ci, vi aiuteremu à migrà i dati da a parte bassa di a basa di dati. Tuttavia, i vostri mudelli è moduli PrestaShop 1.6 ùn ponu più esse aduprabili. Avete bisognu di installà l'ultima versione di PrestaShop (per esempiu mudelli è moduli di debugging) U vantaghju hè chì vi aiuteremu cun l'elaborazione di dati.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...