Jump to content

Noindex


Posterstyle.dk

Recommended Posts

Håber nogen kan hjælpe en total dummie her :) Jeg har en kategori som ikke bliver indexsert på google da den siger noindex. Hvor kan jeg ændre dette henne?? Tænker det er noget kode noget men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg kan gøre det :) Ja det skal skæres ud i pap.

pft.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
13 hours ago, NikolajSvendsen said:

Bruger du RankMath eller Yoast? Det er nemt at rette noindex i begge af disse, men jeg foretrækker klart RankMath, da brugervenligheden er meget bedre 🙂

 

/ Nikolaj, Bankly.dk

Er det overhovedet moduler til PrestaShop? Yoast er så vidt jeg ved til WordPress. Man bruger oftest ikke moduler til at udelukke kategorier i PrestaShop. Rankmath finder jeg heller ikke noget på. Er du mon landet det forkerte sted? Måske for at skabe trafik til din side? Det er no-follow her 🙂 og hvis dit indlæg ikke omhandler PrestaShop bliver det blot fjernet.

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 7/24/2021 at 12:19 AM, Prestafan1234 said:

Er det overhovedet moduler til PrestaShop? Yoast er så vidt jeg ved til WordPress. Man bruger oftest ikke moduler til at udelukke kategorier i PrestaShop. Rankmath finder jeg heller ikke noget på. Er du mon landet det forkerte sted? Måske for at skabe trafik til din side? Det er no-follow her 🙂 og hvis dit indlæg ikke omhandler PrestaShop bliver det blot fjernet.

Sikken dejlig besked at vågne op til 🙂 Jeg prøver såmænd bare at hjælpe, men du er da meget velkommen til at slette min kommentar, hvis du ikke mener, den er behjælpelig.

Dejlig måde at skræmme nye brugere væk på egentlig :)

Link to comment
Share on other sites

On 7/27/2021 at 9:26 AM, NikolajSvendsen said:

Sikken dejlig besked at vågne op til 🙂 Jeg prøver såmænd bare at hjælpe, men du er da meget velkommen til at slette min kommentar, hvis du ikke mener, den er behjælpelig.

Dejlig måde at skræmme nye brugere væk på egentlig :)

Det var ikke for at skræmme nogen væk. Men hvis de moduler, du nævner, ikke er til PrestaShop, er det jo reelt ikke nogen hjælp?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...