Jump to content

(Løst) Epay (bambora) logo for betalingskort, væk


olesen

Recommended Posts

Hej

Mine "kort logo" er forsvundet for alle min betalingskort 😞

Jeg har nu været det "alt" igennem og kan ikke finde årsagen....
(Skifte hook, afinstallere modul, skifte tema osv, men har fået tæv...)

Er nu begyndt at få en mistanke om at det er gået gal efter version 1.7.7.1, er der andre der har oplevet noget ala det ?

 

PrestaShop-version: 1.7.7.3
PHP-version: 7.3.27
Epay modul - version: 5.1.0

 

Mvh.

Mogens

Edited by olesen
Er løst (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Er det epay modul kompatibel med 1.7.7.3?

Er det nyeste version? Hvis ja, så kontakt epay. Hvis nej, så hent og installer nyeste version.

Link to comment
Share on other sites

Det er browserne der blokere det script som epay bruger til at fylde felterne ud med logoer.

Quote

Cross-Origin Read Blocking (CORB) blocked cross-origin response https://relay.ditonlinebetalingssystem.dk/integration/paymentlogos/PaymentLogos.aspx ...

Det er ikke en køn løsning, men du kan åbne hvert af de 2 blokerede filer og tage deres indhold. Dette skal så du sætte ind i et <script type="text/javascript"> element.

På et tidspunkt kan når de opdateres indhold i filerne vil billeder forsvinde igen, men til den tid kan det være at der er kommet en opdatering som fikser og denne rettelse ikke længere er nødvendig. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, nsordk said:

Det er browserne der blokere det script som epay bruger til at fylde felterne ud med logoer.

Det er ikke en køn løsning, men du kan åbne hvert af de 2 blokerede filer og tage deres indhold. Dette skal så du sætte ind i et <script type="text/javascript"> element.

På et tidspunkt kan når de opdateres indhold i filerne vil billeder forsvinde igen, men til den tid kan det være at der er kommet en opdatering som fikser og denne rettelse ikke længere er nødvendig. 

Hmmm.

Godt man bruger Quickpay.

Det der er da noget l o r t

Link to comment
Share on other sites

On 4/8/2021 at 7:50 PM, pertho said:

Hmmm.

Godt man bruger Quickpay.

Det der er da noget l o r t

Hej

Det må være det her kode...


<!-- Block ePay-ment logo module -->
<div id="epay_payment_logo_block" class="epay_payment_logo_block">
    <script type="text/javascript" src="https://relay.ditonlinebetalingssystem.dk/integration/PaymentLogos/PaymentLogos.aspx?merchantnumber={$merchantnumber|escape:'htmlall':'UTF-8'}&direction=2&padding=5&rows=1&divid=epay_payment_logo_block"></script>
</div>
<!-- /Block ePay-ment logo module -->

 

Jeg kan vare ikke få det til at virke.... ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • olesen changed the title to (Løst) Epay (bambora) logo for betalingskort, væk

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...