Jump to content

Migrering fra GroupOnline til Simply


Recommended Posts

Har ikke prøvet.

Men det sidste kan jeg nok svare på: Det følger ikke med. Simply.com har deres eget (ganske udmærkede) kontrolpanel. Det fungerer, og der er det man skal bruge.

Link to comment
Share on other sites

Kær Pertho,

 

Tak for dette. Jeg er lidt usikker på, om det bare er at migrere og smide det i simply - altså hvad sker der med Group Onlines CMS integration og skal denne evt. afinstalleres inden. 

 

Tak for svar - Ligeledes er der en del udviklede moduler fra Group Online på sitet?

 

Fortsat god dag

 

//

Link to comment
Share on other sites

Jo det kan de godt, da de jo netop sælger deres løsning som en tilpasset PrestaShop. 

Er det førnævnte shop du har købt? Og blev du ikke gjort opmærksom på det af sælger? I så fald ville jeg da kontakte sælger af shoppen.

Sidst jeg undersøgte for en kunde kunne man intet få med sig. Så det er jo reelt en helt ny shop man er nødt til at lave.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke fået nogen besked eller mail. Men generelt yder jeg heller ikke support via private beskeder. I forum hjælper jeg gerne når svar er af generel karakter der kan hjælpe andre.

For helt specifikke problemer tilbyder jeg hjælp i mit firma mod betaling.

Jeg tror dog ikke jeg kan hjælpe dig med en shop som er købt med binding. Det er der med al sandsynlighed skrevet under på, da shoppen blev oprettet.

 

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...