Jump to content

Offerte module


Fons De Vrij

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben nog nieuw hier op het forum, dus weet niet goed of de gestelde vraag hier juist staat.

Maar...

Ik ben eigenlijk op zoek naar een oplossing voor een offerte module.

Wij hebben op onze webshop voor 90% producten die allemaal dynamisch zijn. Hiermee bedoel ik dat de producten moeten samengesteld worden door de klant. Wij verkopen glas, met name ook binnendeuren en douchedeuren, enz....

Nu heb ik groot probleem bij het vinden van een goede offerte module. Bij de meeste van deze modules komt er enkel een foto van het product en de prijs, maar welke samenstelling dat de klant heeft gedaan dat zie ik niet, en dat is een groot probleem.

Op de Checkout page van Prestashop daar komt alle informatie wel correct op te staan, dus het is wel mogelijk om het te laten verschijnen.

Heeft iemand hier ervaring mee? Of kan iemand mij uit de nood helpen met dit probleem.

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Met vriendelijke groeten,

Fons

ps: dit is de voorlopige shop URL: https://fonsd.sg-host.com/    (nog in ontwikkeling)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ik heb hem gebruikt, maar doe offertes niet meer via de webshop zelf. Alle prijzen staan al in de webshop dus klanten hoeven geen offertes op te vragen, alleen als er heel veel nodig is. Daar gebruik ik dan mijn factureringsprogramma voor.

Het aantal offerte aanvragen via deze module was zo extreem laag, dat ik hem uitgezet heb, maar hij werkt wel goed.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...