Jump to content

[LØST]intet sker når der ændres i .tpl filer (1.4)


atarli

Recommended Posts

Jeg har opgraderet til version 1.4.0.17.
Og jeg jeg prøvet at ændre nogen af de samme .tpl filer som jeg også havde gjort i den tidligere version 1.3.

Bla. har jeg ændret i blockpaymentlogo.tpl og tilføjet dankort logo men det vises ikke.
Har også ændret i footer.tpl men det vises heller ikke.

Ekstra Spørgsmål flyttet til ny tråd
Der ud over har jeg to ekstra spørgsmål.

1. Kan man få en bestemt kategori til altid at være foldet ud?
2. Hvordan for jeg kontakt formen under min CMS blok?

mvh Morten

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg ikke husmor - tværtimod. Men jeg prøver såmænd bare at få folk til at følge de guidelines, der er for forum. Når man kommer ind her som ny bruger, er det totalt umuligt at finde hoved og hale, når folk ikke gider skrive løst på deres problemer. Man kan bruge timevis på at læse tråde igennem - og så er det altså rart, når der både er en sigende overskrift og man straks kan se, om problemet er løst.

Men er faktisk også blevet træt af at lege politi - så jeg tror, jeg blot vil lade stå til....

Link to comment
Share on other sites

Det var nu en positiv stemt kommentar, eller det var ihvertfald ikke negativt ment. Jeg synes det er fint du præger folk til at gøre det rigtigt :)

Det er møg trælst når nogen bare skriver "hjæææælp, hvorfor virker det ikke." :)

Link to comment
Share on other sites

Det mener jeg da også jeg har gjort med et tidligere indlæg jeg har lavet.

Men da jeg har flere spørgsmål som ikke er besvaret har jeg ikke gjort det med denne... Er det ok ?


Det var ikke specifikt rettet mod dig :-)

Men her er der faktisk et andet problem, nemlig når man opretter flere ikke-relaterede spørgsmål i samme tråd. Dels bliver de nemt overset, dels kan tråden (som det er tilfældet her) komme til at stå som uløst, hvis ingen svarer på de ekstra spørgsmål. Så disse bør oprettes som nye spørgsmål.

Der er vist ingen officielle regler regler for det danske forum, som heller ikke er delt op i underkategorier, men derfor burde folk stadig overholde de retningslinier der findes for det engelske forum: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/50158

Og NU gider jeg ikke lege politi mere
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...