Jump to content

Shipmondo vs. prestashop 1.7.7.1, problem


Recommended Posts

Alt er ny opsat, med det nyeste modul fra shipmondos egne hjemmeside, og den nyeste version af prestashop, men den skubber den af og vil ikke flytte ordre. Gælder begge shops

Skrev til shipmondo og fik dette svar. 

Hvad gør jeg?

Preben

Koolsville.dk og billed4you.dk

 

Hej,

Jeg har kigget på integrationerne for Billed4you og koolsville og det ser ud til at problemet med dem er det samme.

Jeg kan se at vi modtager en fejl 302 Found fra shoppen, hvilket betyder at den adresse vi anvender til at hente API dataen er blevet flyttet til en anden adresse på din shop.

For at integrationen kan hente dataen er det vigtigt at i anvender de adresser der er standard i Prestashop. For at give et eksempel har jeg taget udgangspunkt i det kald vi laver for at hente ordrer på Billed4you.

Normalt når vi henter ordrer fra Prestashop anvender vi URL adressen "https://billed4you.dk/api/orders" men i følge de headers vi modtager fra shoppen er denne adresse flyttet til "https://www.billed4you.dk/index.php?url=orders".

For at integrationerne kan hente data igen skal i derfor ændre shopsne tilbage til at anvende den originale API url.

Link to comment
Share on other sites

Hmmm.

Shipmondo vil meget gerne selv.

Herunder diverse løsninger til diverse webshop systemer. Men når der sker opdateringer i systemerne er de ikke hurtige nok.

Mit bud: de er ikke kompatibel med ps 1.7.7.1. Det er deres problem - ikke dit.

Edit. Der er sket meget fra ps1.7.6 til ps1.7.7.

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej igen. skrev det med at deres modul ikke virker svarede de dette:

 

Jeg har prøvet at sætte en testshop op som anvender PrestaShop 1.7.7.1 for at undersøge nærmere, og jeg kan se at URL strukturen med /api/ stadig er standard adressen med PrestaShop version 1.7.7.1,

I vil derfor være nødt til at sørge for at jeres shop anvender standard webservice adresser med /api/ URL strukturen for at integrationen kan fortsætte.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...