Jump to content

Hulp bij het instellen van Betaalmodule Mollie


Recommended Posts

Hi,

Module mollie is inmiddels ingesteld, betaalbuttons worden nog niet getoond op mijn webshop.

Hij geeft deze melding aan:

"De configuratie-optie Cache verwijderen"" is ingesteld op ""Cachebestanden nooit verwijderen""""". Dit maakt het onmogelijk om betaalmethodes te tonen bij het afrekenen. "Navigeer naar de pagina Configureer > Geavanceerde instellingen > Prestaties""en kies de andere optie""". Wis de cache daarna nog een keer, zodat de lijst met betaalmethodes kan worden vernieuwd.

 

Ik heb al zoveel mogelijk geprobeerd maar hij blijft het aangeven, iemand die mij misschien ( in makkelijk taal :) ) stapsgewijs kan uitleggen hoe ik dit kan oplossen?

Alvast heel erg bedankt,

Groetjes, Maria

 

Link to comment
Share on other sites

Hoi Maria,

Je moet je cache leeggooien van je Prestashop aangezien deze ingesteld op het nooit verwijderen van je gecachte bestanden.

Dit doe je door in het menu naar Geavanceerde instellingen -> Prestaties te gaan en vervolgens op de knop "Cache legen" bovenin te klikken.

Daarbij denk ik dat de module verwacht dat de Cache instelling op "Recompile templates if the files van been updated" ingesteld wordt, zie afbeelding.

Mvgr, Joep

prestashop settings.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...