HenSor Posted January 11, 2021 Share Posted January 11, 2021 PrestaShop-version: 1.7.7.0 Hej. Mine kunder kan ikke finde ud af at skrive til mig på Webshoppen. De synes det er ulogisk at menu-punktet hedder: "Web-shop", i footeren. Jeg har ledt, og ledt i oversættelser, men kan ikke se hvor jeg kan ændre navnet til eks.: "Kontakt os". Er der en af jer der har et godt bud på om / hvor jeg kan ændre teksten. Vh. Henrik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 11, 2021 Share Posted January 11, 2021 Prøv at søge efter WEB-Shop under International > Oversættelser > Temaoversættelser. Det burde være derunder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenSor Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 Hej "pertho". Tak for dit svar. Punktet findes desværre ikke under oversættelser. Jeg har et tema der er tilkøbt, måske kan det være derfor jeg ikke kan finde det 😞 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 17, 2021 Share Posted January 17, 2021 Det kan godt være. Så må du kontakte udvikleren af themet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts