Jump to content

Mise à jour prix TTC avec import BO


prestade

Recommended Posts

Salut ! 
je suis sur un PrestaShop 1.5.4.0 , je viens d'importer un fichier csv via l'import natif PrestaShop en faisant la correspondance des champs comme suit (image ci dessous)
Il m'indique que les prix  sont à jour Mais quand je vérifie les prix ttc des produits ne sont pas à jour .
peut-on faire l'import via la base donné ou un script ? çàd existe t-il le champ prix ttc côté BD (j'ai pas remarqué ça niveau BD ) ou objet product  ?

Correspandance.PNG

Link to comment
Share on other sites

Normalement votre fichier comporte ces colonnes:

Citation

ID;Active (0/1);Name *;Categories (x,y,z...);Price tax excluded or Price tax included;Tax rules ID;Wholesale price;On sale (0/1);Discount amount;Discount percent;Discount from (yyyy-mm-dd);Discount to (yyyy-mm-dd);Reference #;Supplier reference #;Supplier;Manufacturer;EAN13;UPC;Ecotax;;;;Weight;Quantity;;;;;;Short description;Description;Tags (x,y,z...);Meta title;Meta keywords;Meta description;URL rewritten;Text when in stock;Text when backorder allowed;Available for order (0 = No, 1 = Yes);Product available date;Product creation date;Show price (0 = No, 1 = Yes);Image URLs (x,y,z...);Delete existing images (0 = No, 1 = Yes);Feature(Name:Value:Position);Available online only (0 = No, 1 = Yes);Condition;Customizable (0 = No, 1 = Yes);Uploadable files (0 = No, 1 = Yes);Text fields (0 = No, 1 = Yes);Out_of_stock;Advanced stock management;ID / Name of shop

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...