Jump to content

Ongeldige Beveiligingstoken


Bemi

Recommended Posts

Goedendag,

Allereerst wens ik iedereen een geweldig, gezond en voorspoedig 2021 !

Na een update van 1.7.4 naar 1.7.7.0 krijg ik als ik mijn producten wil indexeren, een pagina te zien met de tekst: Ongeldige Beveiligingstoken. Je kan dan de pagina verlaten, of kiezen voor het risico en doorgaan.
Wanneer ik kies voor: Pagina Verlaten, kom ik weer terug in het Dashboard. Wanneer ik kies voor: Ik neem het risico en ga door, dan krijg ik een wit venster te zien.
Met Debug aan, verschijnt er niks.
Deze melding krijg ik alléén als ik ga indexeren, zowel de gedeeltelijke indexering, als de volledige indexering.
De indexering wordt wel uitgevoerd, dat kan ik zien aan de producten die dan zijn geïndexeerd, alleen krijg ik deze 'vervelende' melding te zien van het ongeldige Beveiligingstoken.
Ik heb het Forum al afgezocht, maar tot nu toe niks gevonden wat het probleem oplost.
Ook Cache legen helpt niet, zowel van de browser als in de Backoffice. Andere browser maakt ook niet uit.
Wat kan ik hier aan doen om deze melding weg te krijgen?

Groet,
Bemi

 

ongeldige_beveiligingstoken.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Goede morgen

Betreft dit het standaard thema met de nieuwste update van prestashop?

heb je al geprobeerd de debug modes aan aan te zetten en te zien welke fout melding er naar voren komt?

--------------------------

To turn on the Debug mode on PrestaShop 1.7 is more simple comparing it to the previous versions of Prestashop.

You can do this from your PrestaShop Dashboard > Advanced Parameters > Performance > DEBUG MODE PANEL > Set it to YES

If you can't acces you dashboard you can also enable it through FTP by accessing config/defines.inc.php and usually @line  29 you will find :

define('_PS_MODE_DEV_', false);

change it to:

define('_PS_MODE_DEV_', true);

Turning on the Debug Mode on other versions of Prestashop

Link to comment
Share on other sites

Hallo,

Dank voor je bericht.
Zoals ik al schreef, gebeurt er niks als ik Debug aan zet. Gewoon een compleet wit scherm. Ik heb het bij zowel het standaard thema als bij het thema dat ik van een 3e partij gebruik.
Prestashop is helemaal up-to-date. Ook alle modules zijn up-to-date.
Error log is leeg bij de hoster.
Bij installatie van 1.7.7.0/ 1.7.7.1 op een subdomein, werkt het wel. Waarschijnlijk is er iets niet helemaal goed gegaan tijdens het updaten van 1.7.4 naar 17.7.0
Ik denk dat het beter is als we opnieuw beginnen met een 'schone' installatie van de laatste Prestashop versie. Om eventuele verdere fouten voor te zijn.

Groet,
Bemi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...