Jump to content

MyParcel werkt niet meer in PS 1.7.7.0


Recommended Posts

Bedankt voor uw snelle reactie.
Maar omdat ik meerdere problemen heb ik inderdaad meteen de update uitgevoerd.
Die problemen zijn helaas ook nu nog steeds aanwezig.
Lege winkelwagen na een bestelling, de verzendmethode blijft "Afhalen winkel" wat men ook kiest.
Als ik aangeef "Wordt voorbereid" komt er een tweede iDeal betaling bij het orderbedrag toegevoegd.
Dus een verdubbeling van het 'echte' orderbedrag.
Mvg,
Jos...

Dubbele bedragen.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mollie werkt ook nog niet goed met 1.7.7.0 als je daar de betalingen mee doet. Ik zou voorlopig een backrole doen naar de vorige versie. Het andere wat u noemt lijken me configuratie problemen. In statussen kan je zien wat de acties zijn als je naar de status wordt voorbereid aanpast.

Link to comment
Share on other sites

Dag,

Die vermelde problemen heb ik al vanaf begin dit jaar. Hoopte dus nu op een 'herstel'.
Ik gebruik een andere iDeal provider, en die lijkt nog te werken.

2 hours ago, ecommerce16 said:

In statussen kan je zien wat de acties zijn als je naar de status wordt voorbereid aanpast.

Heb gezocht naar 'statussen' kunt u een tip geven waar te vinden?

Mvg,
Jos...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

@ecommerce16 Shiptimize is onze internationale tak (actief in Portugal, Spanje en Brazilië). PakketMail onze Nederlandse tak. Alle software wordt in-house ontwikkeld. 

Functionaliteit:
Na configuratie van de plugin (waarin je o.a. kunt bepalen welke vervoerders je in de check-out weergeeft en welke verzendopties je aanbiedt zoals o.a. servicepunt levering) kun je vanuit je orderoverzicht gewenste zendingen selecteren voor export. 

De orders worden op basis van de geselecteerde vervoerder in de verzendapplicatie van PakketMail geplaatst van waaruit je met een klik de labels aanmeld. 

Automatisch worden tracking updates naar bestellers gestuurd en orderstatus en tracking ID eventueel automatisch teruggekoppeld naar PrestaShop.

image.thumb.png.80857a21bbcf53958b23ec379a0d715e.png

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 2 months later...
On 6/21/2021 at 4:03 PM, Siku73 said:

Hoe kan ik ergens de oude versie downloaden?

Ik zoek de oude module (v2.3.8) voor mijn Prestashop 1.6

Na contact met Myparcel  , versie 2.3.8 deinstalleren en hier "de oplossing"  downloaden

Kost wel veel moeite om te configureren overigens,   

 

 

https://github.com/myparcelnl/prestashop/releases

 

myparcel.JPG

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...