Jump to content

[opgelost] Adminpanel niet meer bereikbaar.


Recommended Posts

Goede morgen

In vorig topic van mij, ging het over het feit dat er iets mis was gegaan met een update.

Nu de situatie is als volgt:

Op host1 staat dus de installatie van de webshop dit eigenlijk om zeep is.
Bij de installatie, via Installatron (DirectAdmin) dat door de host ter beschikking wordt gesteld, kreeg ik steeds een email met daarin de link naar het adminpanel.
Dit was een combinatie van letters en cijfers. 

Op host2 waar ik op een ander domein dan de nieuwe versie van Prestashop heb geïnstalleerd gaat het ook via Installatron (DirectAdmin).
In dit geval is de link zeer simpel: www.domein.be/admin.
Nu heb ik geen email gekregen van Prestashop met daarin de gegevens.
Op het moment van installatie, kon ik via de admin-link in het adminpanel geraken.
Wanneer ik dit nu terug probeer, krijg ik de melding: "the page you are looking for was not found".
Zelfs wanneer ik via DirectAdmin terug in mijn adminpanel wil geraken krijg ik deze foutmelding.

 

Hoe kan dit?
Het lijkt wel alsof PrestaShop echt iets tegen mij heeft, en op alle manieren wil tegenwerken :)

Is er nog een mogelijkheid dat ik alsnog in mijn admin-panel geraak, of is deze installatie ook weer nutteloos geweest?

 


 

Link to comment
Share on other sites

Ik heb de oplossing gevonden in een ander taal-forum  (of hoe je dit ook zegt)

 

 

 

Quote

The software renamed the admin folder after you delete the install folder that the installer tells you to.

Just go into cpanel and hit file manager and look for a folder that starts with the word adminandsomerandomcrap

that will be your way to backoffice

so domain/folder/admin+string it makes

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...