Jump to content

{LØST}Automatisk accept af handelsbetingelser-ændres?


Stine

Recommended Posts

Håber at der er én med tålmodighed, der kan hjælpe...

Jeg (hjemmesiden) er ved at blive e-handelsgodkendt. Jeg har dog lige det sidste problem, som jeg ikke har evnerne til at ændre. Når man har lavet en kurv, acceptere handelsbetingelserne, går videre til betaling, smutter fra computeren, dvs. lukker sin browser ned ( ved ikke hvorfor men...) Fortryder og går ind på shoppen, så er der stadig et flueben i "accepter handelsbetingelser".

Det må der ikke være. Jeg har fået en kode, der skulle fjerne problemet( cookie) Mit problem er bare, at jeg ikke er klog på det her. Jeg ved ikke, hvor jeg går ind, for at skrive denne kode. Ligger normalt kun varer ind o.lign.

Det er sikkert meget simpelt... Hjælp!!! :)

Jeg har PrestaShop 1.6.1.23

Koden:

<script>

document.getElementById('cgv').checked = false;

</script>

Mvh. Stine

Edited by Stine (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Det skal ind på din order-opc.tpl og skal højst sandsynligt pakkes ind i {literal} tags. Dvs.

{literal}
<script>
document.getElementById('cgv').checked = false;
</script>
{/literal}

Men da du tidligere skrev, at du har en hosted løsning, er der stor sandsynlighed for, at du ikke kan rette i kildekoden på dit website. Så må du spørge din host til råds.

Jeg har mange kunder der er emærket (jeg formoder, det er dét du mener med e-handelsgodkendt). Jeg har aldrig mødt dette krav fra dem tidligere.

Link to comment
Share on other sites

Det er godkendelse til emærket, jeg arbejder i. Det er et krav de stiller nu. Har betalt mig fra at få løst problemet igennem host. Fik at vide at det var Bambora, der havde et problem, og derfor kunne jeg ikke selv rette fejlen... Er blevet godkendt! :)

Tak fordi at du kom med et bidrag! :)

Mvh. Stine

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...