Jump to content

LØST - Prestasthop kontrolpanel


JEDDIE

Recommended Posts

Hej, er der nogen her der kan afhjælpe mig med følgende Når jeg går ind i kontrolpanel, opretter eller skal redigere en allerede eksisterende vare, så er alle rullemenuer udfoldet, og kan ikke klikkes på, de er frosne, samt nogle af de felter jeg skal udfylde varer i og andre, er helt ude i venstre side og kan ikke tilgås, fordi knapperne fra kontropanel menuen dækker ind over dem. 

Har forsøgt i Chrome, Safari, Firefox. Stort set det samme på alle .... dog virker rullemenuer i Safari.

Kan ikke rigtig finde andre med samme problem?996661200_Skrmbillede2020-11-04kl_21_29_47.thumb.jpg.ee3abc01d3625ff3997c39c437cd7160.jpg

Edited by JEDDIE (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror du er ramt af en php opgradering hos din host til php7.4. Hvor er du hostet  og hvilken php version kører du på. Det kan du se under avancerede funktioner-systeminformstion. Løsningen er at nedgradere til php7.3, hvis din host tillader det.

Link to comment
Share on other sites

Hej Pertho. TAK...! Prøver at skrive til min host og spørge om dette ;O) Tak fordi du tog dig tiden til at hjælpe...! Jeg skriver når jeg ved mere, så tråden kan hjælpe andre med samme issue. God dag.... !  😀

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...