Jump to content

Prestashop 1.7.7.0 - problemer med mængde rabat


hibbe

Recommended Posts

Hej

Jeg har fået opgraderet min boblekonvolut.dk

Inde på varen https://boblekonvolut.dk/56-boblekonvolutter er der oprettet mængde rabat på alle varerne. Men nogle kunder og mig selv inkl. kan ikke se antal og priser.

Udklip 1: viser hvordan det skal se ud.

Udklip 2: viser hvordan flere kunder og mig selv ser siden.

Jeg har fået anbefalet at slette cache, både på pc og på webshoppen, men det hjælper ikke.

På mobil enheder ser det ud til at fungere

Er der nogen som ved hvad der kan tænkes er problemet.

Mvh

Hilbert Dam

udklip2.PNG

udklip1.PNG

Link to comment
Share on other sites

Nu har jeg prøvet i 4 forskellige browsere, og hos mig ser det ud som på billede 2. Jg sådan mener jeg også det skal se ud, når der er oprettet mængderabatter.

Så hvad mener du er forkert her?

Bortset fra det, så er PS1.7.7.0 kun i beta, og der kan være fejl i den. Så det kan efter min mening være lidt risikabelt at bruge den i en prod shop.

Link to comment
Share on other sites

Hej pertho

Tak for din kommentar. Jeg er med på at min version er en beta version, som kan være behæftet med fejl.

Du skriver at du ser de aktive tilbud, og det er rigtig fint.

Mit problem er at jeg ikke selv ser dem på min pc, og det er problemet. Jeg har slettet browser data og alt hvad jeg ellers kan slette, men intet hjælper - og det er det som er problemet

Link to comment
Share on other sites

On 11/2/2020 at 2:11 PM, hibbe said:

Hej pertho

Tak for din kommentar. Jeg er med på at min version er en beta version, som kan være behæftet med fejl.

Du skriver at du ser de aktive tilbud, og det er rigtig fint.

Mit problem er at jeg ikke selv ser dem på min pc, og det er problemet. Jeg har slettet browser data og alt hvad jeg ellers kan slette, men intet hjælper - og det er det som er problemet

Har du prøvet i inkognito tilstand?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...