Jump to content

[Opgelost] Geen factuur te downloaden in bij bestelgeschiedenis


Recommended Posts

Ik kom er achter dat geen van mijn klanten een factuur kunnen downloaden in de bestelgeschiedenis. Ik dacht dat dit standaard zo was. ik kan er ook nergens wat over vinden hoe dit op te lossen.

Iemand enig idee?

 

[Opgelost] Na aanpassing van verschillende statussen ziet het er naar uit dat het goed gaat.

 

Edited by Kavana
[Opgelost] (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

in backoffice onder kop bestellingen daar zie je facturen. Als je daar naar beneden scrolt zie je factuuropties staan. Staat daar bij facturen inschakelen op "ja" zoja dan zouden tijdens bestelling al een factuur in de mail krijgen en ook kunnen downloaden.

Link to comment
Share on other sites

 

On 10/29/2020 at 5:36 PM, Gezel said:

in backoffice onder kop bestellingen daar zie je facturen. Als je daar naar beneden scrolt zie je factuuropties staan. Staat daar bij facturen inschakelen op "ja" zoja dan zouden tijdens bestelling al een factuur in de mail krijgen en ook kunnen downloaden.

Dat is al vanaf het begin aan.

Inmiddels er achter dat de status waar de bestelling uiteindelijk op terecht komt en alle daartussen dat je wilt dat de klant de factuur kan downloaden ook een vinkje bij factuur moet hebben staan bij Bestellingen -> Statussen. Dit hangt samen met het versturen van factuur als bijlage bij de email die bij sommige statussen verzonden wordt. Jammer genoeg is dit dus niet apart van elkaar in te stellen. Of je moet dus geen email sturen.

Dus wat ik wil. Bepaalde status - email versturen zonder bijlage - maar wel de factuur in account kunnen downloaden. En dit kan dus niet. En als klant zou ik niet zitten te wachten op 3 mails over 1 bestelling waar alle drie de factuur is bijgevoegd. Maar goed ik weet nu waar het aan ligt en het is een soort van opgelost.

Link to comment
Share on other sites

bij die statussen staat toch ook een optie factuur als bijlage toevoegen aan mail ? is daar dan vinkje uit? volgens mij kun je dit bij elke optie doen. En weet niet welke betalings optie je hebt maar als je mollie gebruikt zou je daar ook vinkje weg moeten halen.

Link to comment
Share on other sites

  • Kavana changed the title to [Opgelost] Geen factuur te downloaden in bij bestelgeschiedenis

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...