Jump to content

LØST Billeder mangler


Recommended Posts

Hej venner 

 

Jeg har lige opgraderet fra 1.6 til .17 og jeg ved ikke om jeg mangler at sætte et flueben men når jeg uploader nye billeder, efter at jeg har overført varer og billeder fra den gamle shop, så vil den ikke vise de nye billeder jeg uploader men de gamle viser den fint

https://www.cleanrooms.dk/vinyl-handsker/1386-vinyl-handske-upudder-str-s-100-stk.html

er der nogen der kan gennemskue den? 

Edited by Kent Majbom (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej keld 

 

Tak for din tilbagemelding. 🙂 

 

jeg kan se at der mangler nogle flueben i den mappe, der er kun skrivetilladelse i ejertilladelser, men jeg er lidt i tvivl om, skal skrive tilladelsen ligge på "gruppetilladelser" eller "offentlige tilladelser"? 

og spørgsmål 2 er der andre mapper jeg skal tjekke for skrive tilladelser?

 

på forhånd mange tak for al den tid i bruger på at hjælpe os mindre vidende lol 😂

 

Edited by Kent Majbom (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

hej keld 

 

det har jeg lige forsøgt i går aftes men det havde ikke rigtig nogen effekt, jeg er så i mellemtiden blevet gjort opmærksom på at der kunne være noget galt med stien til billederne men den ved jeg ikke lige hvordan man retter hvis den er forkert

 

Link to comment
Share on other sites

Quote

efter at jeg har overført varer og billeder fra den gamle shop, så vil den ikke vise de nye billeder jeg uploader men de gamle viser den fint

Hvad mener du med ovenstående?

Hvis du har opgraderet shoppen, overfører du jo ikke noget. Så vidt jeg lige kan se ved at surfe lidt rundt, så er der ingen billeder på nogen af varerne?

Link to comment
Share on other sites

Et par kommentarer.

Billede 1. Filen er for stor. 9MB er altså enormt meget for et billede. Så måske er det derfor det ikke bliver vist i front-enden?

Billede 3. Den option har jeg sat til nej.

Link to comment
Share on other sites

Du skal altid billedbehandle inden upload. Shoppen skalerer dem kun i korrekt størrelse til de forskellige visninger. Dvs, hvis dit største billede er f.eks. 1000x1000 px, så skal du uploade dem i den opløsning. Det er ret vigtigt, at du gør det via et ordentligt billedbehandlingsprogram, så filstørrelsen reduceres. Store billeder sløver dit site og det er noget som også kan påvirke rangeringer i Google.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det ved jeg. Men .png filer fylder også mere.

Bortset fra det. Themet ligner ikke et standard theme. Er det et købt theme? Måske det er det det er problemet med at billederne ikke vises.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, pertho said:

Ja, det ved jeg. Men .png filer fylder også mere.

Bortset fra det. Themet ligner ikke et standard theme. Er det et købt theme? Måske det er det det er problemet med at billederne ikke vises.

Ja jeg har købt themet på prestashop shop lol og det er sådan set det samme theme som det gamle site kørte på 

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, Kent Majbom said:

Ja jeg har købt themet på prestashop shop lol og det er sådan set det samme theme som det gamle site kørte på 

Har du købt et nyt til PS1.7? Det er ikke givet at det gamle theme er PS1.7 kompatibel.

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, Prestafan1234 said:

Prøv at regenerere Brugervenlig URL (Butiksparametre - SEO og URL'er) - klik på Gem ud for URL opsætning.

LØØØØØSST   SUPER!!!!!!!!!! det var lige det der skulle til MEGA MANGE tak for hjælpen jeg er bare super lettet 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...