Jump to content

[REZOLVAT]Integrare videoclip in presta shop!!--ajutor va rog!!!


Recommended Posts

Salut,

Am vazut si eu astazi ca in presta shop la sectiunea module am modulul numit "Treepodia" cu ajutorul caruia iti poti integra un videoclip pe sait...
M-am inregistrat la ei dar acum nu stiu cum sa configurez acest modul astfel incat sa imi pot integra un videoclip pe site..

Ma poate ajuta cineva??
Va rog... :(

Link to comment
Share on other sites

Din cate am inteles videourile le urci la ei pe site si ti le insereaza direct in pagini cumva. Daca vrei doar un video pe prima pagina, introdu-l in modulul Home Text Editor (sau cum i-o zice)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Da,de fapt asta vreau sa fac,sa inserez un videoclip pe prima pagina a siteului meu.
Imi poti spune te rog sau imi poate spune cineva cum sa fac chestia asta mai exact?...adica pas cu pas ca sunt foarte incepator...scuze..
Daca ma poti ajuta iti voi ramane recunoscator.. :)
Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Merg in BO si configurezi modulul Home text editor. Cauti in meniul modulului un buton pe care scrie HTML si dai click pe el. Ti se va deschide o fereastra noua. In acea fereastra bagi codul de youtube al filmului.
Codul il gasesti pe pagina filmului daca dai click pe Embed si bifezi Use old embed code. Pentru ca acel cod nou pe care ti-l da youtube cu <iframe> nu functioneaza.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Va multumesc frumos ptr ajutor...pana la urma am reusit sa pun un video in homepage cu html editor si merge perfect!
Este exact ceea ce cautam ptr ca treepodia aia este o porcarie si este mult prea complicat de setat..

Deci cu ajutorul vostru am rezolvat problema!
Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in