Jump to content

wit scherm op onmogelijke wijze op te lossen


Recommended Posts

Goedemiddag,

Ik loop tegen een probleem aan. Ik wilde voor een klant de webshop updaten en heb daarvoor een backup gemaakt van de FTP en DB. Mocht het dan mis gaan dan heb ik in ieder geval iets. Nu na de back-up is gemaakt wil ik naar de website en wat krijg ik? Een wit scherm 😫

Ik heb van alles geprobeerd om het probleem op te lossen: .htcacces bestand verwijderd, alle modules uitgezet, PHP versie veranderd, cache geleegd en ik heb geprobeerd te debug mode aan te zetten maar zelfs deze werkt niet. Ik heb ondertussen de backup ook terug gezet maar zonder resultaat... Kan het te maken hebben dat ik de backup heb gemaakt terwijl de shop niet in maintenance mode stond (dus er iemand misschien iets heeft gedaan tijdens het maken van de backup waardoor er iets fout is gegaan) Ik kan zelf geen oplossing meer bedenken, is er iemand die het wel weet?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Oplossing gevonden. Een van de medewerkers was zo verstandig om een aanpassing te maken op het moment dat de back-up gemaakt werd. Of ik was zo slim of de onderhoudsmodus niet in te schakelen (:. Probleem is opgelost door een oudere back-up terug te zetten.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...