Jump to content

Recommended Posts

Jeg har 404 fejl på en enkelt kategori, hele kategorien vil ikke åbne i Chrome og Firefox, men gerne på internet expolorer. Har forsøgt om det er cookie problem, men det er det samme på alle com. Når jeg åbner kategorien i samme browser blokerer den chrome og både backend og frontend blokeres.

Er der nogen der har en løsning på dette

Edited by Michael Jensen (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hvilken Prestashop version?

Har det virket? Hvilken PHP version kører din shop med? Det kan du se under Avancerede funktioner > Information.

Ligger du på Simply.com? Så læs her. Det kan muligvis være forklaringen.

 

Link to comment
Share on other sites

On 8/28/2020 at 3:01 PM, Michael Jensen said:

Jeg har 404 fejl på en enkelt kategori, hele kategorien vil ikke åbne i Chrome og Firefox, men gerne på internet expolorer. Har forsøgt om det er cookie problem, men det er det samme på alle com. Når jeg åbner kategorien i samme browser blokerer den chrome og både backend og frontend blokeres.

Er der nogen der har en løsning på dette

Læs gerne retningslinjer for forum som du finder øverst i det generelle forum. Det er tæt på umuligt at komme med brugbart input uden minimum oplysninger om version samt link til siden, så man kan se fejlen. Jeg tvivler på, at det er PHP-opgradering som gør, at en enkelt kategori ikke virker, så ville det være flere ting, der var påvirket af det.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Prestafan1234 said:

Læs gerne retningslinjer for forum som du finder øverst i det generelle forum. Det er tæt på umuligt at komme med brugbart input uden minimum oplysninger om version samt link til siden, så man kan se fejlen. Jeg tvivler på, at det er PHP-opgradering som gør, at en enkelt kategori ikke virker, så ville det være flere ting, der var påvirket af det.

Så længe der ikke er svaret på mine spørgsmål om det har virket før og hvilken php version shoppen kører på, kan en php opgradering vel ikke udelukkes som årsag? 

Og der kan jo også være flere ting, som ikke virker, men som Michael ikke har opdaget endnu!

Og 10 timer uden svar fra Michael  så må det da ikke være det helt store problem for ham - vel?

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Michael Jensen said:

Shoppen låser hver gang jeg forsøger at åbne informationer i advancerede funktioner

Hvis du ligger på simply.com, så sæt php til 7.2.

Se hvordan du gær i mit link.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Michael Jensen said:

Shoppen låser hver gang jeg forsøger at åbne informationer i advancerede funktioner

Så må du via det sted, du ligger nu finde ud af hvilken PHP version shoppen kører på. Med så mange fejl vil jeg ikke udelukke en PHP opgradering er årsagen.

Og du har endnu ikke skrevet om det har virket før. Og eventuelt om du har lavet nogle ændringer umiddelbart dette skete.

Link to comment
Share on other sites

Har du et modul med countdown timer ? Der er fejl i owlcountdown.php line 63. Hvis du har et modul til nedtælling med tilbud, så prøv at deaktivere det. Siden bliver aldrig færdig med at loade, så jeg kan ikke se indholdet. I øvrigt kan man heller ikke lægge i kurv fra produktlisten - er det meningen?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...