Jump to content

SOLVED - Invalid Token when adding addresses in My Account


martin@kaersgaard.or

Recommended Posts

Jeg har pludseligt fået det problem at kunder ikke kan oprette adresser under "My Account". Når felterne er udfyldt og man trykker "Save" får man fejl "Invalid Token". Jeg har ikke laver noget om udover at jeg har rettet noget i shipping metoder og priser. Det burde jo ikke påvirke adresser .

Nogen her der har set dette før eller har ideer til årsager?

UPDATE: Jeg kunne ikke selv fikse problemet trods god hjælp fra forum (tak for det) så jeg måtte have en konsulent på. Han sagde at Token manglede på siden address.tpl og efter at have gjort noget (?) fik han den til at køre igen.

PS 1.6.1

Edited by [email protected] (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hvilken ps version.

Og hvilken php verdion er din webside på. Du kan se php version under avancerede og systemoplysninger. 

Gætter på at din host har opgraderet php version til et niveau din shop ikke kan klare.

Hvis det er tilfældet så er løsningen at nedgradere php version 1 trin, hvis muligt. Det gør du på din Web host.

Edited by Guest (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej Per

PS er 1.6.1.9 og php 7.0.33 jævnfør nedenstående.

Tog lige et kik på serveren og de skriver at de ikke laver opgraderinger og selvom det er muligt at gå op på 7.4 står den stadig på 7.0 men kan ikke vælge noget under 7.0

 

 

 

 

Bemærk: Vi tvinger dig ikke til at opgradere php hver gang der kommer en ny version - men vi opfordrer dig til altid at bruge den nyeste. Og vi fraråder kraftigt at bruge en version der er end-of-life. Hvis du stadig bruger php 5.x er det på høje tid at få opgraderet!

På php.net kan du altid se de officielt understøttede versioner.

Hvis der opstår problemer med en opgradering fra en gammel php-version så kan du altid kontakte supporten og få hjælp til at løse problemet.

 

 SERVER INFORMATION

Server information Linux #1 SMP Wed Jun 3 14:28:03 UTC 2020 x86_64

Server software version Apache/2.4.43 (Unix) OpenSSL/1.1.1g mod_fcgid/2.3.9

PHP version 7.0.33

Memory limit 512M

Max execution time 300

Link to comment
Share on other sites

Har du evt et link, så jeg kan prøve det i morgen?

Ellers prøv på det engelske forum. Det danske forum virker lidt dødt i øjeblikket.

Link to comment
Share on other sites

Tak for bud. Det ser heller ikke ud til at være der - da den vist allerede er slået fra.

 

/* Debug only */
if (!defined('_PS_MODE_DEV_')) {
define('_PS_MODE_DEV_', false);
}
/* Compatibility warning */
define('_PS_DISPLAY_COMPATIBILITY_WARNING_', false);
if (_PS_MODE_DEV_ === true) {
    @ini_set('display_errors', 'on');
    @error_reporting(E_ALL | E_STRICT);
    define('_PS_DEBUG_SQL_', true);
} else {
    @ini_set('display_errors', 'off');
    define('_PS_DEBUG_SQL_', false);
}

define('_PS_DEBUG_PROFILING_', false);
define('_PS_MODE_DEMO_', false);

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan godt oprette en konto og tilføje en ny adresse. Er du sikker på, at det ikke blot er cache der driller

Ellers må du uddybe, præcis hvad er ændret fra det virkede til det holdt op. F.eks. kan jeg se, at du har noget reCapcha på kontooprettelse. Det er i hvert fald ikke standard P.S, og det er svært at vide, hvad "jeg har rettet noget i shipping metoder og priser" kan have af indflydelse uden nærmere uddybning. Som Per skriver, du skal have værdien sat til "True" for at se debugging - og en anden måde er at bruge Console-visning i developer tools i browseren (F12 på pc). Denne viser dog ikke nogen fejl - og jeg ser jo heller ikke nogen fejl, når jeg tester.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan! Ja jeg har netop fået det fikset med lidt hjælp udefra. Uden jeg helt kan forstå det så var Token forsvundet fra siden. Det er under 30min siden det blev fikset.

 

Jeg prøvede selv at sætte debug til true - men det gav umiddelbart ikke yderligere info - det var derfor jeg tog fat i en. 

 

Tak til jer  begge for forslag. Meget værdsat

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...