BobDeere Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Hej Alla!nu håller jag på för fullt o pilla i min webshopsaker funka mkt bättre tack vara er o era tips ..tack!!men nu är det som så att jag har ganska mkt varor jag skulle vilja stoppa in och det blir en lång rad...kan man inte ändra om så man har tex 3 varor på samma rad?just nu är det bara 1..tack för hjälpen o svaren!robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
bslask Posted April 23, 2011 Share Posted April 23, 2011 Jag undrar detsamma, känns verkligen som en basic grej, kan verkligen ingen svarat på hur man kanfå fler artiklar i horisontella rader??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ampere Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Det är ingen "feature" som man kan sätta på eller stänga av Låter någon med mer kunskaper svara på denna fråga men detta kan ev vara något om man har lite html/css-skiills: http://www.prestashop.com/forums/viewthread/99248/integration/change_subcategory_view_to_grids_instead_of_list_v1_dot_4För v 1,4Säg gärna till ifall ni fick det att fungera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts