Jump to content

Subcategorie werkt niet :(


ERME

Recommended Posts

Geachte mensen van dit forum.
Ik heb een probleem met PrestaShop! Ik dacht ik ga even wat spullen toevoegen bij een subcategorie, maar er komen bij de naam alleen maar -- te staan.
Hier kan ik niets mee want als ik een product er in probeer te zetten dan ziet ie geen categorie..
Wat is hier tegen te doen, want ik heb alles goed ingevuld enzo. Ik weet het niet meer

Groeten Erwin

42533_1XeArYB9anEt5KJSoPHM_t

Link to comment
Share on other sites

Wat u misschien het beste even kan doen is inloggen op uw database server. Open uw database en kijk naar de subtabellen (zie linkerkolom als u phpmyadmin gebruikt) en zoek daar ps_category_lang. Zoek in deze tabel even op waar in de kolom id_category een 7 staat. Deze regel dient enige onderzoek. In deze regel moet staan, in de kolommen 'description' en 'name', wat u er zelf voor namen aan gegeven hebt. Dit moet overeenkomen met 'name' en 'description' zoals weergeven op uw screenshot hierboven.

--> Als deze velden leeg zijn, klik dan op het potloodje aan de linkerkant van deze rij om te bewerken. Dan bent u even uit de brand.

--> Als deze velden wel de waarden hebben die u er aan gegeven heeft, dan is het verstandig om ALLE bestanden in de map /modules/blockcategories/ te vervangen door hun standaardbestanden. Deze kunt u vinden in het zip bestand dat u destijds van de prestashop website heeft gedownload om prestashop te krijgen.

Verhelpt dit de problemen niet, of zijn er aanvullende vragen en/of opmerkingen, dan hoor ik ze graag.

mvg,
mischaatje

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...