Jump to content

Recommended Posts

Hallo,

Wij lopen inmiddels tegen een probleem aan waarvan je denkt huh ? 
Tussen de producten die wij uit voorraad leveren hebben we soms ook te maken met pre-order producten. Klanten kunnen deze producten dan alvast bestellen maar de levertijd wijkt af. 
Dit vermelden wij in de tekst van het product, achter de prijs en in de voorraad knop zeg maar ( zie bijlage ) 

Nu krijgen wij toch zeer regelmatig dat mensen producten bestellen en na 2 dagen gaan mailen waar hun bestelling blijft. Nu zoek ik naar een oplossing hiervoor.

Graag zou ik in de order bevestiging mail de actuele voorraad status hebben staan per product. Onderaan in de mail vermeld ik dat de langst genoteerde leverdatum wordt aangehouden.
Nu ben ik al een poosje aan het rond zoeken maar helaas kan ik niet de code vinden die ik moet toevoegen in de mail.

Hoe doen jullie dit  ?

 

PS. 
Wij maken geen gebruik van de backorders toestaan maar vullen bij aantal het aantal in wat we hebben ingekocht. Hierdoor krijgt de klant niet automatisch een backorder mail maar gewoon de standaard order bevestigingsmail. Als wij de backorder manier gaan gebruiken kan het voorkomen omdat je niet een maximale aantal aan backorders in kan vullen dat we teveel verkopen dan wat we hebben ingekocht.

 

 

 

 

 

 

 

Levering.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...