Pimli Posted April 9, 2011 Share Posted April 9, 2011 Jag är helt ny på PrestaShop, fast jag brukar kunna klura ut saker och ting rätt bra, hålls en hel del med Wordpress.MEN jag har problem med att transplantera moduler. Jag använde LiveEdit och flyttade lite och stängde ner vissa osv. Nu vill jag visa vissa moduler och går då in och transplanterar dem till dit där jag vill ha dem. MEN de visas ju inte sedan, varken på sidan eller när jag väljer LiveEdit.Gör jag något alldeles helfel eller är det något problem? Tips någon? Känner att jag inte fixar att reda ut det hela själv.//Pimli Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruilong Posted April 10, 2011 Share Posted April 10, 2011 Alla moduler går inte att placera hur som helst. Kika i php filen för modulen, det måste finnas en function hookXXXX för just den hooken du transplanterar till för att det ska gå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimli Posted April 19, 2011 Author Share Posted April 19, 2011 Aha, så är det säkert. Eftersom det funkar emellanåt så har jag inte trott det är nått fel, snarare att det är nått jag inte fattat Tack! Jag får kika i koden.//Pia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts