Jump to content

In backoffice wordt ik steeds uitgelogd.


leslainesdedebby

Recommended Posts

Van de ene op de andere dag wordt ik steeds automatisch uitgelogd als ik in de bakcoffice werk. Bijvoorbeeld door een produkt aan te klikken om te wijzigen.

Van die ene op die betreffende andere dag had ik niets veranderd, dan dat ik mijn bestellingen controleer en de produkten up to date maak.

Na een paar dagen speuren weet ik het niet meer waar ik het zou kunnen zoeken. Wie heeft tips waar ik kan zoeken? Ik werk met PS 1.7.5.1

Browsers waarbij dit identiek gebeurd zijn firefox, ie, chroome. Heb er niet meer om te testen. Maar gezien dat het op alledrie de browsers is, zou er iets aan mijn instellingen moeten zijn?

Alvast vriendelijk bedankt voor het meedenken.

 

 

Edited by leslainesdedebby (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Misschien iemand die een hint kan geven? Ik heb de site inmiddels omgezet in https, voor bezoekers lijkt alles ok. ook in ps de ssl aangepast, en lijkt ok. En toch is het probleem onveranderd dat ik steeds uitgelogd wordt. bijvoorbeeld als ik een bepaalde instelling aanklik, hop inlogscherm. of een prokukt aanklik, of 'nieuw produkt aanmaken', hop sta ik weer voor het inlogscherm. Vriendelijke groeten.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

kijk eens bij je cookie instellingen: Geavanceerde instellingen>Administratie

Daarnaast misschien ook een idee(na het maken van een backup) om te upgraden naar 1.7.6.5 er zijn in deze versie t.o.v. de versie die je nu gebruikt al weer zoveel verbeteringen en bugfixes doorgevoerd dat daarmee je probleem ook opgelost kan zijn.

Link to comment
Share on other sites

Dankje Curious voor je reactie.

Als ik daar klik sta ik ook weer voor het inlogscherm.

Maar ik ben ook bezig met de server waar ik het heb draaien. Het lijkt erop dat er daar mogelijk ook iets scheelt. De klantenservice is daar goed en volop nog bezig.

Mocht het daar zijn geweest, laat ik het hier ook weten.

Updaten is inderdaad geen slecht plan ;) Daarna.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...