Jump to content

Tekstformatering ved produktbeskrivelse


Victorj

Recommended Posts

Hejsa, håber nogle kan hjælpe mig! 

Sidder og opretter en masse produkter, hvor beskrivelsen og resume er skrevet på forhånd. Når jeg så vil kopiere teksten fra Excel ind i Prestashop, så kan jeg ikke få den rigtige typografi. Ønsker den originale der er til temaet, som også kommer når jeg begynder at rykke lidt rundt på teksten inde i Prestashop. Har prøvet det meste, men selvom det ser rigtigt ud inde hvor jeg redigere beskrivelsen, så bliver det aldrig ens inde på selve shoppen. Det hjælper ikke at bruge nogle af Prestashops typografier... Det ændre ikke på noget

Er der en måde jeg kan formatere teksten så jeg er sikker på at teksten bliver ens på alle produkter, i samme størrelse? Eller hvad skal jeg gøre? 

Link to comment
Share on other sites

Når man kopierer tekster fra Word, Excel eller hjemmesider, får man en masse formatering med i koden bagved. Du kan enten indsætte teksten som tekst, dvs. Paste as text (hvis standard editoren kan det, hvilket jeg ikke kan huske da jeg bruger en udvidet editor). Eller du kan kopiere tekst ind i notesblok og videre over i shoppen. Så forsvinder al formatering. Det skal så laves igen. Mere bøvlet, men giver det bedste resultat og renere kode bagved.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...