Jump to content

Recommended Posts

Hallo, 

Onze site is begonnen op een normale hosting pakket en deze konden we steeds verder vergroten. Totdat het moment kwam dat we steeds tegen de maximale innodes aanliepen van de hosting. Ons werd aangeraden gezien de groei van de shop over te stappen naar een VPS, we kregen een mooi aanbod en de hosting partij zal de verhuizing in gang zetten. 

Nu een paar weken later merken we dat de website problemen geeft, wellicht omdat de hosting die er eerst nog naast draaide nu stopgezet is.
Aan de voorkant van de website draait alles nog, en klanten kunnen ook gewoon bestellen. Ze krijgen een mail en wij krijgen ook een mail hierover.

Maar het grootste probleem is dat we niet meer in de backoffice kunnen komen, we krijgen onderstaande melding te zien en als ik het benader kom ik op een 500 pagina terecht. Waar website staat aangegeven staat de url van de shop

-------

Backend fatal error: PHP Fatal error:  Uncaught Symfony\\Component\\Debug\\Exception\\ClassNotFoundException: Attempted to load class "AdminController" from the global namespace.\nDid you forget a "use" statement? in /home/u45035p40594/domains/( website ) nl/public_html/src/Adapter/LegacyContext.php:85\nStack trace:\n#0 /home/u45035p40594/domains/( website ) .nl/public_html/src/PrestaShopBundle/EventListener/UserLocaleListener.php(39): PrestaShop\\PrestaShop\\Adapter\\LegacyContext->getContext()\n#1 /home/u45035p40594/domains/( website ).nl/public_html/var/cache/prod/ContainerOtuxqei/appProdProjectContainer.php(2467): PrestaShopBundle\\EventListener\\UserLocaleListener->__construct(Object(PrestaShop\\PrestaShop\\Adapter\\LegacyContext))\n#2 /home/u45035p40594/domains/( website ).nl/public_html/var/cache/prod/ContainerOtuxqei/appProdProjectContainer.php(1772): ContainerOtuxqei\\appProdProjectContainer->getPrestashop_UserLocale_ListenerService()\n#3 /home/u45035p40594/domains/( website ) .nl/public_html/vendor/symfony/symfony/src/Symfony/Component/EventDi in /home/u45035p40594/domains/ ( website ).nl/public_html/src/Adapter/LegacyContext.php on line 85\n

 

kan iemand mij vertellen of wij of de hosting tijdens het verhuizen iets over het hoofd hebben gezien ? 
 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ik denk dat er tijdens het verhuizen iets niet goed is gegaan.. maar ik kan ook niks vinden, debug kan ik niet aanzetten. kom gewoon niet op de admin pagina zeg maar. krijg direct een 500 error. Aan de voorkant werkt alles nog wel, maar ik kan nu niks beheren qua producten / prijzen etc.  ik vrees dat ik een nieuwe installatie moet doen. 

Link to comment
Share on other sites

Je kan debug via ftp aanzetten en zo kijken wat er voor foutmelding wordt gegeven. Check hiervoor deze post: 

 

Daarnaast zou ik je cache weer even hernoemen naar de normale naam anders denk ik (vermoed ik) werkt dit niet meer. Cache legen is iets anders dan hernoemen. Weet nl niet zeker of er dan automatisch een nieuwe cache folder wordt aangemaakt.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Update:

De achterzijde van de site werkt weer. Tijdens het verhuizen heeft onze hosting partij de nameserver nooit losgekoppeld van de oude hosting. Nadat ik dit zelf had gedaan werkte de admin gedeelte binnen een paar uur weer. Bedankt voor het meedenken allemaal 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...