mustadtorsk Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Hej!Någon som lyckats integrera sin Prestashop med Postens Pacsoft, så att alla uppgifter kan komma in till pacsoft? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 +1 på den frågan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vicktor Posted June 21, 2011 Share Posted June 21, 2011 Finns detta till någon Webbshop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nuttis Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Vill också ha koppling till Pacsoft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wahlman Posted September 22, 2011 Share Posted September 22, 2011 Nej har också sökt detta. kalsonger på nätet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darkfix Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Jag har kvar all kod som behövs för att fixa detta. Dock är koden skriven till vår gamla hemsida, och behöver portas till Prestashop samt göra en uppdatering på Postens/Pacsofts paket. Skicka PM om du är rätt person för uppgiften. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndersIvar Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Jag är beredd att pynta någon för att fixa det. Är vi flera kanske vi kan gå ihop och dela kostnaden. Jag kan säkert hitta någon som kan göra jobbet, +Darkfix, kan du mejla mig koden? Du har fått PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimy Posted November 16, 2012 Share Posted November 16, 2012 Börjar bli lite smått trött på copy/paste, någon som löst detta än? Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted November 26, 2012 Share Posted November 26, 2012 Finns det inte ens någon liten modul som kan exportera ut namn/adress-uppgifter från ordrar på det sättet som pacsoft vill att man importerar det, skulle ju vara lite smidigare om man kunde importera dagens kunder å printa efter det iaf... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted November 27, 2012 Share Posted November 27, 2012 Jag har gjort en modul för att skapa exportfil till Pacsoft, http://addons.prestashop.se/sv/admin/14-pacsoft-.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted November 27, 2012 Share Posted November 27, 2012 Det går att importera i "vanliga" pacsoft? behöver inte ha ngn betalvariant från unifaun för att det ska funka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestalearn Posted November 27, 2012 Share Posted November 27, 2012 Jag har gjort en modul för att skapa exportfil till Pacsoft, http://addons.presta...4-pacsoft-.html Funkar denna för att importera i DHL Multishipping också? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted November 27, 2012 Share Posted November 27, 2012 Jag har varken tillgång till Pacsoft eller DHL så att jag kan testa själv, men ni har givetvis full returrätt om modulen inte funkar som ni tänkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nicklas Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Jag har varken tillgång till Pacsoft eller DHL så att jag kan testa själv, men ni har givetvis full returrätt om modulen inte funkar som ni tänkt. Jag har beställt en modul av er nu, ska bli intressant att testa den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimy Posted December 5, 2012 Share Posted December 5, 2012 Fungerar den till prestashop 1.5? Nicklas, meddela gärna vad du tycker om den, jag vill framför allt veta om den spar mycket tid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Nej, den funkar inte med 1.5 än, jag jobbar på det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimy Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Jag har många återkommande kunder, håller den reda på vilka som redan importerats? Så att man inte får massa kopior i pacsoft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted December 6, 2012 Share Posted December 6, 2012 Nja, modulen skapar xml-fil med order. Nu har jag som sagt inte koll på hur Pacsoft fungerar, men jag inbillar mig att man efteråt ändrar status på de order man skickat. I modulen kan man ställa in vilka status de order ska ha som man vill visa i listan innan man väljer order för export. Link to comment Share on other sites More sharing options...
abbo Posted July 12, 2013 Share Posted July 12, 2013 Äntligen finns det en koppling till pacsoft. prestatips.dk har tagit fram en mycket prisvärd modul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kimy Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 (edited) Äntligen finns det en koppling till pacsoft. prestatips.dk har tagit fram en mycket prisvärd modul. Testar denna modul nu, den verkar fungera bäst med en etikettskrivare tex av typen Zebra. återkommer om 1-2 veckor när jag hunnit provköra den ordentligt. Har testat denna modul, fungerar väldigt bra. skriver ut direkt från backoffice. Några små optimeringar kan göras i modulen, men den spar redan extremt mycket tid. kolla denna post för vad som behövs för att få allt att fungera: http://www.prestashop.com/forums/index.php?/topic/21035-unifaun-online/page__view__findpost__p__1339799 Edited August 14, 2013 by kimy (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts