Jump to content

Recommended Posts

Hej.

Jeg har bøvlet rigtig meget med min prestashop. Jeg havde taget en backup af det hele med min FTP program.

Da jeg så ikke længere kunne gemme noget uden den fejlede, prøvede jeg at gemme den fejlramte prestashop op erstatte den med backup'en.

Det resulterede så i at backup'en ikke virkede og da jeg ændrede tilbage til den oprindelige skrev den bare at jeg ikke havde rettigheder til at tilgå siden.

Jeg forsøgte så at installerer prestashop helt på ny. Men kan ikke få lov til at vælge min "gamle" database.

Hvad gør jeg for at hente den tilbage, så jeg ikke skal til at oprette alle varer igen?

Mvh.

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Det er meget få oplysninger, vi skal forsøge at hjælpe ud fra. 

Du skriver, du har taget backup med FTP. Dette laver jo ikke en backup af din database. Hvordan har du lavet den?

Du oplyser heller ikke version?

Jeg vil anbefale dig at læse retningslinjer for forum så vi ikke skal lege detektiver for overhovedet at forsøge at hjælpe.

 

Edited by Prestafan1234 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hej Prestafan1234. 
 

beklager. Er ikke så erfaren i dette, så var ikke lige klar over at der var retningslinier omkring det. 
 

jeg bruger den nyeste version af Prestashop 1.7

jeg har ikke lavet backup af databasen, regnede sådanset med at den forblev intakt. 
 

jeg har siden fået installeret nyeste version af Prestashop igen. Forsøgt at pege prestashop mod det rigtige Prefix i app/config/preferences.php

Men uden at den henter nogen varer eller andet ind i shoppen. 
 

Er der andre steder man også skal pege mod databasen for at den tager de rigtige data?

Link to comment
Share on other sites

Hej Kjeld. 
det var også den jeg havde rettet i. 
sad ikke lige ved computeren da jeg skrev indlæget. Så det car ud for hukommelsen. 
 

men hvis jeg nu ved at prefix er ps_ og ændrer det. Burde oplysningerne så ikke være på siden. Skal jeg gøre noget i selve prestashop admin delen?

mvh. 

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...