Jump to content

Recommended Posts

Goedendag,

Ik ben bezig met het ontwikkelen van een android app in visual studio 2015 met xamarin in c# voor mijn website met versie 1.7.5. Alleen loop ik momenteel vast bij het inlog gedeelte voor klanten.
Zodra de klant zijn email en wachtwoord invult wordt het wachtwoord encrypted door een hash. Maar ik kan maar niet vinden hoe dit nu in elkaar zit.
Al een hoop dingen geprobeerd maar de uitkomst komt nog steeds niet overeen met het wachtwoord in de database.
Wat ik oa al geprobeerd heb is een hash te maken met het wachtwoord en de cookie met Bcrypt en saltRevision 2Y zoals ik zie in het wachtwoord in de db. Tevens ook om het wachtwoord of de cookie met md5 te encrypten en daaruit een hash te maken. Maar tot op heden... Niks.

Iemand miss een idee hoe ik dat kan doen?
Thanks!

Paul

Link to comment
Share on other sites

Klopt, had ik gezien. Maar gaat niet echt om de app zelf maar hoe in te loggen als klant met email en wachtwoord. Al hoop lopen zoeken en zo te zien wordt de coockie gebruikt met wachtwoord en die ge-encrypt met bCrypt. Maar kan nog niet helemaal volgen wat ze nu samenvoegen en hoe ze dus encrypten om het wachtwoord te vergelijken met het encrypte wachtwoord in de db. Mocht je dat weten, dan komt het wel goed!

Thanks alvast!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...