BobDeere Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Hej Alla..det var ett tag sen jag pysslade med min webshop..och nu när jag ska logga in på min admin har jag glömt bort adr.. !tänkte man kunde se det om man gick in med en ftp uppladdare men det funka inte..borde inte adr vara www.min websidanamn.com/prestashop/o så sen Admin eller nåt sånt?om man inte kommer ihåg admin adr kan ta reda på det nånstans??tack för hjälpen..Robert Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glimpy Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Hej!För att komma åt BO/Adminpanelen så är det som du säger, www.dindoman.se/shop/vad_du_nu_döpte_admin_katalogen_till .Ligger shoppen rakt i roten på din domän så skippar man "shop/" ..Efter en installation av Prestashop måste man döpa om admin katalogen, så namnet på denna vet du nog bäst själv :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BobDeere Posted April 6, 2011 Author Share Posted April 6, 2011 exaktoch jag hittar den nya folder som jag döpte ommen när jag skriver in den får jag detta med.:For security reasons, you cannot connect to the Back Office until after you have:- deleted the /install folder- renamed the /admin folder (eg. /admin794)Please then access this page by the new url (eg. http://www.domain.tld/admin794) blir inte klok.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BobDeere Posted April 6, 2011 Author Share Posted April 6, 2011 Hittat felet..gamla admin mappen låg kvar.. antagligen krockade dem ihop.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glimpy Posted April 6, 2011 Share Posted April 6, 2011 Härligt att det löste sig! :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts