Jump to content

Vertaling van het woord 'Verzending' in winkelwagen


Recommended Posts

Hallo,

Ik zou graag het woord 'verzending' in de winkelwagen willen aanpassen maar kan niet vinden waar ik dit zou moeten doen. Ik heb inmiddels alle vertalingen onder Internationaal >  Vertalingen meerdere malen nagelopen. Heb uitgebreid gezocht op Google en nergens het antwoord kunnen vinden. Als ik in de templatecodes kijk zie ik dat het om {$subtotal.label} gaat maar waar kan ik die vinden?  Ik hoop dat hier iemand is die mij het verlossende antwoord kan geven. Bij voorbaat dank!

verzending.jpg

Link to comment
Share on other sites

On 2/17/2020 at 1:00 PM, Wallgrind.nl said:

Goede middag,

Welke versie van prestashop gebruik je en met welk thema?

Hoi, bedankt voor je antwoord. Het gaat hierbij om Prestashop 1.7.4 en het is een custom thema die ik zelf gemaakt heb op basis van het startertheme uit devdocs.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
On 2/20/2020 at 10:35 AM, BarkeyMedia said:

Hoi, bedankt voor je antwoord. Het gaat hierbij om Prestashop 1.7.4 en het is een custom thema die ik zelf gemaakt heb op basis van het startertheme uit devdocs.

Hallo,

Aangezien het gaat om een zelf gemaakt thema, is het voor ons onmogelijk om te zeggen waar deze vertaling staat.
Maar u kunt gaan zoeken bij "Internationaal > Vertalingen" en dan vertaling soort: Thema vertaling 
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...