Jump to content

Recommended Posts

Hallo, als beginner van Prestashop probeer ik winkelwagenregels te maken met de volgende voorwaarden: Een staffelkorting bij een specifieke klant en een specifiek product: Dus bij 1-9 units bijvoorbeeld 50,00 euro korting en bij 10-99 units 65,00 euro korting. Daarnaast zijn de kortingen per product ook weer verschillend. 

Hoe kan ik dit het beste doen? Nu zie je in de winkel beide kortingsregels verschijnen en zou de klant beide kunnen aanvinken. Dat is niet de bedoeling. Ik zou willen dat de korting automatisch verwerkt wordt.

Link to comment
Share on other sites

Hoi Diane,

 

Het klinkt alsof je beter een specifieke prijs kunt aanmaken ipv een winkelwagenregel. Dat is ongeveer hetzelfde qua voorwaardes, maar dan op productbasis. Als je naar het product gaat waar je de korting wilt toevoegen, naar het tabje 'Tarieven' gaat, en daar op de knop 'Specifieke prijs toevoegen' klikt, klappen de opties uit. 

Hoor graag of je er op deze manier uit komt! 

Link to comment
Share on other sites

Fantastisch. Ik heb je advies opgevolgd. Alleen kan ik geen tweede Specifieke prijsregel invoeren: Ik krijg dan Wrong IDs!

Het product krijgt een bepaalde korting bij 1-9 Units. Het krijgt een andere korting bij 10-99 Units. De eerste regel is goed ingevoerd en werkt ook. Maar de tweede geeft dus Wrong IDs. korting1-9.thumb.png.4bade1c400f2af935b5360642e7e7cab.png

Link to comment
Share on other sites

Fantastisch. Ik heb je advies opgevolgd. Alleen kan ik geen tweede Specifieke prijsregel invoeren: Ik krijg dan Wrong IDs!

Het product krijgt een bepaalde korting bij 1-9 Units. Het krijgt een andere korting bij 10-99 Units. De eerste regel is goed ingevoerd en werkt ook. Maar de tweede geeft dus Wrong IDs. korting1-9.thumb.png.4bade1c400f2af935b5360642e7e7cab.png

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...