Jump to content

Product met aanpassing


Redzor112

Recommended Posts

Hallo, 

ik zit met een klein probleempje wat betreft de voorraad van custom gepersonaliseerde producten.

Wij verkopen diverse producten, bij sommige producten is het mogelijk dat men hier een tekst aan toe kan voegen bijvoorbeeld een naam of datum. Ik doe dit door middel van productcombinaties.

01 - Standaard product
02 - Standaard product met tekst 

Ik doe dit op deze manier zodat als men kiest voor de tekst dat ik de prijs kan aanpassen.


Dit werkt goed in de praktijk maar ik loop tegen een bepaalde zaak aan met de voorraad. In bovenstaande voorbeeld heb ik 1 product op voorraad liggen. Maar dit product kan zowel zonder tekst als met tekst worden besteld. Maar qua voorraad heb ik fysiek maar 1 liggen. Als ik wil werken met combinaties moet ik bij de combinaties voorraad neerzetten anders wordt deze niet getoond. Het probleem is dat ik niet goed kan achterhalen of vinden of het mogelijk is om een gedeelde voorraad te gebruiken.  Is dit mogelijk ? 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Hallo NicoBr,

Hier heb ik ook over nagedacht alleen krijg ik dan een hele opsomming van de pack te zien bij het product. dan zou ik deze uit moeten zetten en dan werkt het wel. wellicht is dat de optie om de voorraad goed bij te houden. 

Bedankt voor de input 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...