Jump to content

Prijzen Europa met BTW maar daarbuiten zonder BTW


Recommended Posts

Beste,

ik loop even tegen het volgende aan en kwam daar even niet uit.

Mijn webshop is voornamelijk nog gespitst op de Nederlandse en Europese maar met een aantal producten wil ik ook naar buiten Europa de stap maken om te kijken of dat lukt.

Nu zou ik voor deze producten een 'aparte' website op kunnen zetten (multistore) en dan met de verschillende website met geo locatie gaan werken (althans ik denk dat dat kan).
Echter zou het ook wel mooi zijn als ik alles in 1 website kan houden (al is 2 losse websites misschien beter voor dit doel...... mhhh).

Mijn 'probleem' is.
Alle producten worden in Euro`s weergegeven. Als 2de valuta heb ik Dollars. Het Euro bedrag incl. BTW word omgezet dmv de wisselkoers naar Dollar incl. BTW.
Maar als ik buiten Europa stuur mag ik zonder BTW in rekening brengen, hoe krijg ik dan dat het Euro bedrag excl. word omgerekend naar Dollars?

Ben al wat aan het proberen geweest maar het is me nog niet gelukt. Misschien denk ik te moeilijk of te makkelijk maar misschien kan iemand me weg wijs maken.
(zit ineens te denken, kan dit ook met goe locatie? Dan moet ik toch maar eens zo`n module installeren).

Alvast bedankt voor de reacties.

Grt,
Berto.

RemoteJets

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...