Jump to content

Recommended Posts

Hallo, ik heb mijn webshop onlangs opnieuw opgebouwd in versie 1.7.6.1 op een staging omgeving. In versie 1.6. kon je accessoires koppelen aan een product en deze werden getoond op de productpagina. In versie 1.7.6.1 kan ik in de backoffice wel accessoires koppelen aan het product, maar ze zijn niet zichtbaar op de productpagina. Het hele blok product-accessories wordt niet getoond (ook worden geen gegevens getoond als ik via inspecteren kijk). Weet iemand wat het probleem kan zijn? Ik heb al van alles geprobeerd, maar ze verschijnen niet in de frontoffice. Voor alle tips ben ik bij voorbaat heel dankbaar!

Edited by Troelala (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Hallo Curious, dank voor je reactie. Ik weet dat ze in de basisinstellingen moeten worden vastgelegd. Ik heb de accessoires in de basisinstellingen bij gerelateerde producten ingesteld. Normaal gesproken worden ze dan zichtbaar bij het 'hoofdproduct' op de product page. Maar dat gebeurt juist niet. Ik kan ze dus in de backend wel koppelen, maar zie ze niet in de frontend. Ik ben er inmiddels achter dat ze wél zichtbaar zijn, als ik niet ben ingelogd als klant (dus gewoon bezoeker ben). Zodra ik als klant inlog, zie ik de gerelateerde producten niet meer op de productpage. Heel vreemd.

Link to comment
Share on other sites

Hallo Curious, dank voor je reactie. Ik weet dat ze in de basisinstellingen moeten worden vastgelegd. Ik heb de accessoires in de basisinstellingen bij gerelateerde producten ingesteld. Normaal gesproken worden ze dan zichtbaar bij het 'hoofdproduct' op de product page. Maar dat gebeurt juist niet. Ik kan ze dus in de backend wel koppelen, maar zie ze niet in de frontend. Ik ben er inmiddels achter dat ze wél zichtbaar zijn, als ik niet ben ingelogd als klant (dus gewoon bezoeker ben). Zodra ik als klant inlog, zie ik de gerelateerde producten niet meer op de productpage. Heel vreemd.

Ben nu weer een dag verder en ben erachter dat het aan de 'standaard klantengroep' ligt. Zodra de standaard klantengroep Bezoeker, Gast of Klant is, worden de accessoires getoond. Zodra een klantaccount gekoppeld is aan andere klantgroepen en een van die andere klantgroepen de standaard klantengroep is, worden accessoires/gerelateerde producten niet getoond.

Link to comment
Share on other sites

Het probleem is opgelost! Voorheen hoefden categorieën alleen gekoppeld te zijn aan de groepen visitor, guest en customer, zolang alle klanten gekoppeld waren aan de groep customer. Blijkbaar is het in deze versie nodig dat alle categorieën aan al je klantgroepen gekoppeld moeten zijn om bijvoorbeeld gerelateerde artikelen te zien op de frontend.

Hoe kan ik dit topic sluiten?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...