Jump to content

V.1.7.6.1 - Witte admin page - debug aangezet maar krijg het niet opgelost ...


Recommended Posts

Beste mede Presta gebruikers,

ik heb al jaren een webwinkel in Presta en ben de afgelopen weken bezig geweest met onze oude (1.6.x) shop stop te zetten om over te stappen naar de nieuwe versie. Alles werkte perfect, alle producten imported enz, nu was ik ook nog bezig met de theme.css en de custom.css een paar code's bij te zetten voor kleur aanpassingen. Alles werkte perfect ... tot een uur geleden ... Ik had niets meer aangepast ofzo ik had gewoon mijn browser afgesloten en als ik een half u later terug naar mijn admin pagina surfde kwam ik uit op een 'witte pagina'. Ik kan dus niet inloggen. Webshop zelf werkt wel perfect. (refresh en clear cache in browser natuurlijk ook getest)

Ik ben dan gaan zoeken hier in het forum en kwam een post tegen om de debug modus aan te zetten via het bestand "defines.inc.php".
/* Debug only */
if (!defined('_PS_MODE_DEV_')) {
define('_PS_MODE_DEV_', true);

Nu kan ik wél op de admin pagina aanmelden en alles werkt, ik heb wat vertalingen die zouden ontbreken maar verder zie ik niet wat het probleem juist zou zijn van die witte pagina.
Als ik de debug terug afzet (false) en de file terug upload via FTP heb ik het weer zitten ... witte pagina voor admin gedeelte.

Ik heb ook al de orriginele onaangepaste bestanden van 'theme.css en custom.css' geupload maar ook dan blijft het admin gedeelte een witte pagina.

Ik hoop dat iemand me kan helpen, mijn dank is alvast groot voor jullie tijd.

Schermafbeelding 2019-11-18 om 21.04.00.png

Edited by Terminator-T800 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Heb intussen ook de 2de taal die ik vorige week aanmaakte (english US) verwijderd want ik zag via FTP dat die bepaalde mappen niet zou hebben als de rest. Ik heb dan terug een 2de taal toegevoegd: English-GB en ben gaan kijken in de FTP bij app / translations en nu heeft die wel een map + vertaalbestanden voor GB.

Echter nog altijd het zelfde probleem :( Ik begrijp er niets meer van en zeker niet hoe dit zo plots gebeurde dat probleem zonder aanpassingen.

Link to comment
Share on other sites

Was aan het kijken bij modules en moest er 2 upgraden, de eerste ging vlekkeloos de 2de kreeg ik volgende melding: (in debug modus)

 

Whoops, looks like something went wrong.

(1/1) FatalErrorException

Compile Error: require(): Failed opening required '/data/sites/web/rcvulturecom/www/online/var/cache/dev/ContainerUgc7bid/removed-ids.php' (include_path='/data/sites/web/rcvulturecom/www/online/vendor/pear/pear_exception:/data/sites/web/rcvulturecom/www/online/vendor/pear/console_getopt:/data/sites/web/rcvulturecom/www/online/vendor/pear/pear-core-minimal/src:/data/sites/web/rcvulturecom/www/online/vendor/pear/archive_tar:.')

in appDevDebugProjectContainer.php line 1686

Edited by Terminator-T800 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...