Jump to content

WICECAT - Nogle Der har brugt Det? - Hjælp


amacshop

Recommended Posts

Nå jeg er ved at sætten en stop shop op og tænkte lige jeg ville tage en genvej/rigtige vej,
da der er produkt websider med næsten alt hardware info/billeder/data/beskrivelser osv.

Det fik mig jo til at kikke lidt på det, så jeg sad og rodede et par dage med nogle forskellige programmer,
for at finde det jeg syndes bedst om, det blev WICECAT.
http://www.wasato.net

Nå jeg har jo set en lille video der fra hvordan systemet virker,
og det kan jeg også få den til som det han viser på videoen.



Nå jeg har så fået proppet min shop med vare data og koder, bare for at teste det,
men jeg kan sku ikke få varen til at blive vist inde i shoppen?
jeg har haft nogle datas, på et tidspunkt hvor det lignede et normal projekted, i min kategori,
men den vil ikke vises i shoppen, nogle der har en ide om, hvad jeg gør galt, eller hvad der er galt.

Syndes det er fedt vi har en dansk lille forum her, hvor vi kan hjælpe hinanden,
kommer nok til at bruge det lidt ofte her de næste 7-14 dage da det er første gang jeg sætter en prestashop op. :o)

skal nok bidrage med en lille guide til vare opdateringer mm. fra
WICECAT/Icecat/prestashop når jeg bliver færdig med projekted.

EDIT: Ov ja er der nogle der har erfaring med at shop/browser hænger help vildt når man impoter vare til shoppen og andre støre commandoer. Firefox (not responding) IE not (not responding) Crome (lige på kanten til at knække)
Link to comment
Share on other sites

Det er et kendt problem, at importfunktionen i PrestaShop er langsom. Særligt hvis du har specificeret billeder i din CSV fil, går det langsomt. Det skyldes, at det kan tage op til 1 sekund at resize billederne i diverse størrelser.

/Kjeld

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...